zoals de titel sais. een andere db alleen voor vbet cache. hoe? Ik denk dat we moeten een bestand te bewerken met een db info of maak een patch waar we kunnen kiezen uit db admincp
zoals de titel sais. een andere db alleen voor vbet cache. hoe? Ik denk dat we moeten een bestand te bewerken met een db info of maak een patch waar we kunnen kiezen uit db admincp
ok, ga ik deze draad naar Feature Requests.
Het voorstel werd aanvaard voor te leggen. Ik zal je laten zien deze draad aan Michał en hij zal erover nadenken. Als we accepteren zullen we over schrijven in deze thread, en wij zullen de juiste draad-status in te stellen.
Bedankt,
Hello. Ik wil alleen maar op te merken dat ik begon te werken aan dit verzoek. Nog een aantal kleine kwesties in verband met de beveiliging tegen verkeerde configuratie, maar dat zijn details.
Voor aansluitingen zijn er gebruikt vBulletin klassen beneden, voegden we de configuratie mogelijkheid en ondersteuning in onze code. Zoals ik weinig problemen heb geschreven voor verkeerde aansluiting parameters we zijn nu bezig om het mogelijk maken om gemakkelijk schoon te maken zonder uit te schakelen haken wereldwijd voor een moment.