Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 3 FirstEerste 123 LaatsteLast
Resultaten 11 naar 20 van 28

Onderwerp: vBET en vBulletin 3.6

Senior Member

Gratis hulp?? Toen ik 30 dollar betaalde je nog nooit iets gezegd over een eenmalige deal, integendeel hier is een kopie van uw PM respons (gecensureerde natuurlijk) die duidelijk stelt dat je zou me de oplossing op elke update:

Dat zijn uw woorden:
    Ik zal je voorbereiden speciaal document met de nodige stappen na elke update(duidelijk aan de toekomst vBET versies) te integreren met vbulletin 3.6 -> In gewoon nederlands betekent dit dat op elke vBET update moest ik volg je speciale document voor integratie met vBulletin 3.6.

Ik wacht op de 2 stap vast als betaald.
    Laatst bewerkt door mario06; 19-08-10 in 08:43.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

Als Michał schreef - we cant reproduceren en nog steeds toegang nodig hebben tot admincp en FTP dus gelieve als je kunt - PM aan mij of vBET

Senior Member

Ik volgde de bovenstaande gids voor de brief, de vlaggen zijn er maar invisibile, maar als je de muis over het u se nl pl ecc ... net zoals ik al zei de vlaggen zijn niet weergegeven.

Dit is het enige verschil dat ik heb gemerkt tussen 3.3.4 ans 3.3.6

3.3.4:
    Code:
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';
    3.3.6:
    Code:
    $style['css'] .= '<link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';
    Zoals je kunt iets te zien in dit gebied is duidelijk veranderd waardoor ik de problemen

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Oorspronkelijk geplaatst door mario06 View Post
    Gratis hulp?? Toen ik 30 dollar betaalde je nog nooit iets gezegd over een eenmalige deal, integendeel hier is een kopie van uw PM respons (gecensureerde natuurlijk) die duidelijk stelt dat je zou me de oplossing op elke update:

Dat zijn uw woorden:
    Ik zal je voorbereiden speciaal document met de nodige stappen na elke update(duidelijk aan de toekomst vBET versies) te integreren met vbulletin 3.6 -> In gewoon nederlands betekent dit dat op elke vBET update moest ik volg je speciale document voor integratie met vBulletin 3.6.

Ik wacht op de 2 stap vast als betaald.
    Dat is niet waar. U hebt betaald voor de integratie dienst en deze dienst werd geleverd. Ook - stop alsjeblieft proberen om onze medewerkers te manipuleren. Deze tekst die u laten zien, betekent dit dat na de update verwijdert u ons verandert en je moet opnieuw doen het anders, je gewoon terug naar standaard code. Het maakt niet betekent dat we garanderen dat het zal werken op andere versies. Wij kunnen niet garanderen, omdat we niet ondersteunen vB 3.6.

Als u wilt dat het openbaar citeren onze prive-gesprek dit is wat ik je geschreven voor je betaald:
    Ik heb net ingelogd en eerste wat ik zag is dat u niet-ondersteunde versie van vBulletin hebben - vBET3.x wordt officieel ondersteund op vBulletin 3.8 versie. U heeft 3,6 ... Er is dus geen een vBET bug.
    Hoe dan ook - zelfs dat we niet hoeven te besteden, zelfs een minuut voor dat probleem dat we ziek controleren. Als ik in staat zal zijn snel op te geven dan is er geen probleem. Zo niet dan adviseren wij om:
    - Update vBulletin (beste)
    - Of gewoon uit te schakelen alle vBET hoks voor archief en het verblijf zonder archief pagina's vertalen
    - Of gekocht integratie dienst voor $ 30, boor omdat het op niet ondersteund vBulletin versie We kunnen u niet garanderen dat we zelfs in staat zullen zijn om het te laten werken (We gewoon niet weten dat versie en wat er ondersteund).

Ook geef ons FTP-toegang op dit moment. Ik moet controleren heeft uw versie ondersteunt zelfs al haken.
    Ik zet wat tekst in het rood - net zoals u het doet, om je aandacht op. De tekst in vet was ook vet in mijn PM.

Je hebt nooit betaald voor instructies - ik schreef het en het publiceren want ik wilde dit doen en ik schreef de tekst die je wijst op nadat u hebt betaald voor de integratie dienst - dus doe het personeel niet te manipuleren door te proberen ervan te overtuigen dat het een deel van de overeenkomst. Volledige overeenkomst is in de tekst dat boven is. Je kunt zelfs gevraagd om dank voor u in deze draad schrijven, omdat je niet hield van het idee dat ik deze instructies geschreven.

Let op: je al hebt wat je betaald. Je hebt de integratie en uw archief pagina's was zo veel als het mogelijk was werkzaam voor vB 3,6

Nu bieden wij u gratis ondersteuning zelfs dat we niet hebben om dit te doen - VB 3.6 is niet en nieuwere officieel zal worden ondersteund. Als u wilt dat wij uw probleem op te lossen - neem PM toegang details net zoals je deed het al eerder.

Wij bieden u gratis ondersteuning voor dit probleem, zelfs dat we niet hebben om dit te doen. We hebben het voor het begin van deze kwestie. We weten niet wat je hier proberen te bereiken door te weigeren om onze steun te aanvaarden en in dezelfde tijd te vragen opnieuw voor, schreeuwen en te wijzen in het rood wat tekst in een zeer manipulatieve manier, maar let op dat die uitspraak in deze kwestie is de officiële en finale: vBET 3.x ondersteunt officieel vBulletin 3.8. Oudere versies van vBulletin worden niet officieel ondersteund. Wij bieden u ondersteuning en zal deze kwestie op te lossen gratis. We vinden geen vreugde in vreemde spel dat je speelt hier. Je hebt al ons wanneer de toegang en we lossen uw probleem op basis van de integratie dienst die u hebt betaald voor - doen het gewoon weer en we zullen het doen voor vrije deze tijd, ook dat u vBulletin versie die officieel niet ondersteund wordt gebruikt. Deze aanbieding is beschikbaar tot 25e van deze maand. Na deze dag zullen wij niet meer bieden u gratis dienst in dit geval. U kunt het of te weigeren - het is je eigen keuze. En alleen jij bent verantwoordelijk voor je eigen keuzes. We echt willen u helpen erg sterk, maar we zijn niet in staat om dit te doen tegen je eigen wil.
    Laatst bewerkt door vBET; 21-08-10 in 16:21.

Ik volgde de bovenstaande gids voor de brief, de vlaggen zijn er maar invisibile, maar als je de muis over het u se nl pl ecc ... net zoals ik al zei de vlaggen zijn niet weergegeven.

Dit is het enige verschil dat ik heb gemerkt tussen 3.3.4 ans 3.3.6

3.3.4:
    Code:
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';
    3.3.6:
    Code:
    $style['css'] .= '<link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';
    Zoals je kunt iets te zien in dit gebied is duidelijk veranderd waardoor ik de problemen
    Nee, we kunnen niet zonder leven vB 3.6 exemplaar met vBET geïnstalleerd. We kunnen niet raden hoe ziet 3.6 vB-code en hoe het zich zal gedragen na enkele wijzigingen. We moeten om het te controleren en zie het leven, en dat kunnen we niet op onze forums, omdat we niet zulke oude versie en niet officieel ondersteunen. Houd er ook rekening mee dat de verandering die je beschrijven werd gemaakt als gevolg van een bug report - eerder een link naar de CSS is in de verkeerde HTML-gedeelte. Als je gewoon wilt om het te hebben met werken, neem dan gewoon ongedaan maken deze veranderingen die u heeft opgemerkt. Als u wilt dat het werken met de juiste HTML-structuur - we moeten de toegang tot het forum en controleer de mogelijkheid om een link naar onze binnenkant van HTML hoofd sectie.

Senior Member

Dit is wat je schreef voor het toevoegen van de fix:

Ik heb net ingelogd en eerste wat ik zag is dat u niet-ondersteunde versie van vBulletin hebben - vBET3.x wordt officieel ondersteund op vBulletin 3.8 versie. U heeft 3,6 ... Er is dus geen een vBET bug.
    Hoe dan ook - zelfs dat we niet hoeven te besteden, zelfs een minuut voor dat probleem dat we ziek controleren. Als ik in staat zal zijn snel op te geven dan is er geen probleem. Zo niet dan adviseren wij om:
    - Update vBulletin (beste)
    - Of gewoon uit te schakelen alle vBET hoks voor archief en het verblijf zonder archief pagina's vertalen
    - Of gekocht integratie dienst voor $ 30, boor omdat het op niet ondersteund vBulletin versie die we niet kunnen u verzekeren dat we zelfs in staat zullen zijn om het te laten werken (we weten het gewoon niet dat de versie en wat er ondersteund).

Ook geef ons FTP-toegang op dit moment. Ik moet controleren heeft uw versie ondersteunt zelfs al haken.

Dit is wat je schreef na de toepassing van de fix wat betekent dat na de bovenstaande PM en duidelijk staten -> Ik zal je voorbereiden op speciaal document met de nodige stappen na elke update te integreren met vbulletin 3.6 -> In gewoon nederlands betekent dit dat op elke vBET update moest ik volg je speciale document voor integratie met vBulletin 3.6. Dus niet alles zo herformuleren dat het lijkt alsof recht voor u, want het Engels Taal is niet een theorie.

Ik kan niet geven mijn server logins om redenen van veiligheid en nogmaals, ik weet niet waarom je niet kunt u mij het hook.php bestand te uploaden naar de server zelf.

U hoeft alleen herhalen wat zowel jij en ik al schreef. Dit was al besproken en het was al uitgelegd - let er op dat het schrijven van dezelfde berichten wordt beschouwd als spam. Als je gewoon nog een keer wilt schrijven hetzelfde zullen we om te beginnen met dergelijke berichten te verwijderen omdat die alleen gemaakt vuilnis voor de toekomstige gebruikers. Dit is openbare plaats en spam is niet toegestaan. Lees eens hier uw bericht:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post4533
    en mijn antwoord hier:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post4578

Je was ook al beantwoord de vraag waarom we kunnen niet zomaar gemaakt modificatie en stuur het naar u - zie hier:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post4579

Gelieve ook rekening mee dat u ons al een keer te sturen toegang details van het forum, zodat argument over de veiligheid reden is moeilijk te geloven. En sinds het begin van het gebruik van vBET u weet dat u het gebruikt op niet wordt ondersteund vBulletin versie - elk probleem op uw forum zal ons toegang nodig hebben is er (als we om het te ondersteunen, omdat we niet hoeven te).

Zoals ik al schreef - Ik weet niet wat voor soort spel je varen begrijpen door te weigeren onze gratis hulp en in dezelfde tijd de vraag, maar we zijn uitgeprobeerd van. U heeft oplossing - geven ons toegang details net zoals je deed het al eerder. Als u niet wilt dat onze hulp - het is jouw keuze. Vanwege uw vreemde houding en taille van de tijd door het herhalen van hetzelfde in kring, hebben we deze stelling beperkt - zie vorige potten. We zijn erg blij om u te helpen - maar kan het niet doen tegen je eigen wil.

Houdt u er rekening mee dat deze discussie wordt beschouwd als voltooid. Tenzij je iets nieuws te schrijven, aarzel dan niet spam. Wij gaven je oplossing - gratis support op uw forum en het oplossen van het probleem. Neem het of niet - je keuze. Houdt u er rekening mee dat we zullen echt blij om u te helpen

Ik gebruik VB 3.6 ook, hier is wat ik zo ook de VB-archief werkt ook, alleen wilt delen, of iemand kan maken het perfect kunt u ook delen

1. Tot vaststelling van de vlaggen in het archief
    Als de vlaggen niet zien in je archief pagina's, gebruik van deze stap

Ga naar je admin panel -> Plugins & Producten -> Plugin Manager -> zoek naar plugin "Handle vlaggen in archief" zonder aanhalingstekens

vinden

Code:
    $metatags .= '

vervangen vBulletin Enterprise Translator (vBET) - Powered by vBulletin met uw forum-pad, de vlaggen niet zien omdat verkeerde beelden pathor omdat de map archief rewrited ook in vbseo, dus we zijn op de vaststelling van het hier

Code:
    $metatags .= '
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.yourdomain.com/forumfolderifany/images/vbet/flags/vbet.css"/>';

nu opnieuw te laden en controleer je weer archiveren, moet de vlaggen te zien zijn in uw archieven pagina's te

2. Als u gebruik maakt rewrited archief pagina met vBSEO, en de link in de vertaalde archief pagina is verkeerde link kun je ook oplossen

bijvoorbeeld verkeerde link als deze, zal krijgen Pagina niet gevonden fout

Code:
    http://www.domain.com/forum/es/f-2.html
    haar zou zijn als dit, boven url ontbreekt een map naam in de onderstaande vetgedrukte, met behulp van enkele mensen / Archief / , Of / Sitemap / naam van de map of een andere map naam

Code:
    http://www.domain.com/forum/es/archive/f-2.html

Om dit te verhelpen kunnen we vBSEO CRR

Ga naar je vbseocp.php -> Custom Herschrijfregels -> voeg deze regel toe (in de bodem van OCW kolom) als uw archief naam van de map met / archief / als dit http://www.domain.com/forum/archive/

Code:
    'f-(\d+).html' => 'f/archive/f-$1.html'

Als uw archiefmap met / sitemap / map als deze http://www.domain.com/forum/sitemap/ verander gewoon de naam van de map

Code:
    'f-(\d+).html' => 'f/sitemap/f-$1.html'

dit zal de truc te doen, kunt u gebruik maken vbet voor vb 3,6 archief pagina's

3. Als je foutmelding als deze in de top van de pagina archief ergens (dit is niet verbonden, of omdat de stap 2 hierboven)

Warning: filemtime () [function.filemtime]: stat failed for [pad] / vbet_guestcache/pl/_showthread_php_t_295527.html in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php on line 53

Gebruik deze Meto instructie, Ik gebruik het en zijn werken
    Laatst bewerkt door basketmen; 09-09-10 in 00:19.

Senior Member

@ Michael
    Het is niet klaar, want je hebt besloten dat het, het is klaar toen ik het probleem op te lossen.
    Groeten

@ Basketman
    heb je dit allemaal zelf? Dat is geweldig ik zal het proberen in de komende dagen en u laten weten.
    Regards mate

PS. Heb ik alles in het eerste bericht te negeren en gewoon je modding?
    Moet ik gewoon de twee eerste stappen omdat ik geen vBSEO?
    Laatst bewerkt door mario06; 10-09-10 in 16:06.

@ Michael
    Het is niet klaar, want je hebt besloten dat het, het is klaar toen ik het probleem op te lossen.
    Groeten

@ Basketman
    heb je dit allemaal zelf? Dat is geweldig ik zal het proberen in de komende dagen en u laten weten.
    Regards mate
    Ik heb alleen het gebruik van al de vaststelling code in deze draad en een ander forum en hebben vele testen

Ik heb al gebruik van het voor enkele dagen en zijn nog steeds bezig, pm me als je mijn url

PS. Heb ik alles in het eerste bericht te negeren en gewoon je modding?
    Moet ik gewoon de twee eerste stappen omdat ik geen vBSEO?
    ah dit kan andere zaak, het probleem nummer 1 en 2 krijg ik denk ik veroorzaakt door vBSEO, omdat vBSEO rewrited mijn archiefpagina's

je kunt proberen Michał code eerste, zo het niet werkt, de mijne proberen, probeer het met uw experiment, en zorg ervoor dat je back-up bestand te herstellen als het bewerkte bestand werkt niet
    Laatst bewerkt door basketmen; 10-09-10 in 16:12.

Pagina 2 van 3 FirstEerste 123 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •