Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 3 van 3 FirstEerste 123
Resultaten 21 naar 28 van 28

Onderwerp: vBET en vBulletin 3.6

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    142

    Default

    Je hebt een PM

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    142

    Default

    'F-(\\ d +). Html' => 'f/archive/f- $ 1.html "
    Kan iemand dit aanpassen zodat het kan worden toegevoegd in de htaccess bestand?

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    142

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door basketmen View Post
    Ik gebruik VB 3.6 ook, hier is wat ik zo ook de VB-archief werkt ook, alleen wilt delen, of iemand kan maken het perfect kunt u ook delen


    1. Tot vaststelling van de vlaggen in het archief
    Als de vlaggen niet zien in je archief pagina's, gebruik van deze stap

    Ga naar je admin panel -> Plugins & Producten -> Plugin Manager -> zoek naar plugin "Handle vlaggen in archief" zonder aanhalingstekens

    vinden

    Code:
    $metatags .= '
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';

    vervangen vBulletin Enterprise Translator (vBET) - Powered by vBulletin met uw forum-pad, de vlaggen niet zien omdat verkeerde beelden pathor omdat de map archief rewrited ook in vbseo, dus we zijn op de vaststelling van het hier

    Code:
    $metatags .= '
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.yourdomain.com/forumfolderifany/images/vbet/flags/vbet.css"/>';


    nu opnieuw te laden en controleer je weer archiveren, moet de vlaggen te zien zijn in uw archieven pagina's te








    2. Als u gebruik maakt rewrited archief pagina met vBSEO, en de link in de vertaalde archief pagina is verkeerde link kun je ook oplossen


    bijvoorbeeld verkeerde link als deze, zal krijgen Pagina niet gevonden fout

    Code:
    http://www.domain.com/forum/es/f-2.html
    haar zou zijn als dit, boven url ontbreekt een map naam in de onderstaande vetgedrukte, met behulp van enkele mensen / Archief / , Of / Sitemap / naam van de map of een andere map naam

    Code:
    http://www.domain.com/forum/es/archive/f-2.html










    Om dit te verhelpen kunnen we vBSEO CRR

    Ga naar je vbseocp.php -> Custom Herschrijfregels -> voeg deze regel toe (in de bodem van OCW kolom) als uw archief naam van de map met / archief / als dit http://www.domain.com/forum/archive/

    Code:
    'f-(\d+).html' => 'f/archive/f-$1.html'


    Als uw archiefmap met / sitemap / map als deze http://www.domain.com/forum/sitemap/ verander gewoon de naam van de map

    Code:
    'f-(\d+).html' => 'f/sitemap/f-$1.html'



    dit zal de truc te doen, kunt u gebruik maken vbet voor vb 3,6 archief pagina's









    3. Als je foutmelding als deze in de top van de pagina archief ergens (dit is niet verbonden, of omdat de stap 2 hierboven)




    Gebruik deze Meto instructie, Ik gebruik het en zijn werken
    Dit werkt niet op een niet vBSEO forum

  4. #24

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door mario06 View Post
    Kan iemand dit aanpassen zodat het kan worden toegevoegd in de htaccess bestand?
    Misschien ben ik verkeerd hoe om dit te schrijven in htaccess, maar probeer deze of deze kan worden voorbeeld, toe te voegen in htaccess hieronder RewriteEngine On



    RewriteRule f-(.*). html $ f/archive/f- $ 1.html



    of




    RedirectMatch 301 f-(.*) \\. Html $ http://www.yourdomain.com/f/archive/f- $ 1.html

  5. #25
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door mario06 View Post
    @ Michael
    Het is niet klaar, want je hebt besloten dat het, het is klaar toen ik het probleem op te lossen.
    Groeten
    Lees aandachtig - als afgewerkt wordt beschouwd discussie over wat u hebt betaald voor (dit is wat we over schreef in de laatste posts) en ik vroeg u om niet schrijven dezelfde berichten.
    Natuurlijk, zolang je het probleem en je wilt wat nieuwe informatie te geven die u absoluut vrij om het te doen. Net zoals ik schreef:
    "Houdt u er rekening mee dat deze discussie wordt beschouwd als klaar is. Tenzij je iets nieuws te schrijven, aarzel dan niet spam."

    Gelieve nogmaals door te lezen in zijn geheel als je zeker wilt zijn over de betekenis van dit citaat:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post4588

    Ook als je indruk dat je niet toegestaan om hier te schrijven nam, neem dan mijn excuses voor dit misverstand. Ik zal mijn aandacht om precies te zijn in de toekomst. Sorry weer

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    142

    Default

    Er is een lid hier dat een oplossing voor dit probleem gevonden, maar hij gebruikt vBSEO en ik niet dus het werkt niet voor mij. Ik begrijp niet waarom u een fix niet bieden zonder toegang tot mijn servers, zoals ik al zei zal ik niet mijn server details geven.

    Als dit lid vastgestelde codering zelf waarom ben je niet in staat om dit te doen omdat je de coder? Zoals ik al zei en toonde in de bovenstaande draden die je vast te stellen in de eerste post werkt, maar de vlaggen niet worden weergegeven (ze zijn onzichtbaar), maar wanneer u de muis over hen met de muis kunt u ze zien en klik om te vertalen, zoals normaal, Ik heb het over het archief vlaggen natuurlijk.

    Je vertelt me niet om de dezelfde berichten schrijven, maar ik MOET gezien het feit dat ik nog steeds ben hier met geen steun.

    PS. Ik begrijp heel goed Engels gezien het feit dat het mijn moedertaal.

    Groeten

  7. #27

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door mario06 View Post
    Er is een lid hier dat een oplossing voor dit probleem gevonden, maar hij gebruikt vBSEO en ik niet dus het werkt niet voor mij. Ik begrijp niet waarom u een fix niet bieden zonder toegang tot mijn servers, zoals ik al zei zal ik niet mijn server details geven.

    Als dit lid vastgestelde codering zelf waarom ben je niet in staat om dit te doen omdat je de coder? Zoals ik al zei en toonde in de bovenstaande draden die je vast te stellen in de eerste post werkt, maar de vlaggen niet worden weergegeven (ze zijn onzichtbaar), maar wanneer u de muis over hen met de muis kunt u ze zien en klik om te vertalen, zoals normaal, Ik heb het over het archief vlaggen natuurlijk.

    Je vertelt me niet om de dezelfde berichten schrijven, maar ik MOET gezien het feit dat ik nog steeds ben hier met geen steun.

    PS. Ik begrijp heel goed Engels gezien het feit dat het mijn moedertaal.

    Groeten
    Ik denk dat ik gewoon geluk voor en zijn misschien niet perfect, ook ik weet zeker dat als ik mijn ftp gegevens geven aan Michał hij kan het ook opgelost, al koop ik een integratie / installatie-service 30 dollar voor, en zijn zelfs klaar zijn tijd nodig, i geloven dat Michał is een van de grootste coder dat het gebruik van vBulletin gewoon, probeer dan meer coöperatieve met hem en geef tips die kunnen helpen

    btw ik net aan het overwegen om het verwijderen van de archief functie in vb na te lezen deze draad en dit post, Want ze zeiden haar genoeg met sitemap generator
    Laatst bewerkt door basketmen; 15-09-10 in 08:20.

  8. #28
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door mario06 View Post
    Er is een lid hier dat een oplossing voor dit probleem gevonden, maar hij gebruikt vBSEO en ik niet dus het werkt niet voor mij. Ik begrijp niet waarom u een fix niet bieden zonder toegang tot mijn servers, zoals ik al zei zal ik niet mijn server details geven.

    Als dit lid vastgestelde codering zelf waarom ben je niet in staat om dit te doen omdat je de coder? Zoals ik al zei en toonde in de bovenstaande draden die je vast te stellen in de eerste post werkt, maar de vlaggen niet worden weergegeven (ze zijn onzichtbaar), maar wanneer u de muis over hen met de muis kunt u ze zien en klik om te vertalen, zoals normaal, Ik heb het over het archief vlaggen natuurlijk.

    Je vertelt me niet om de dezelfde berichten schrijven, maar ik MOET gezien het feit dat ik nog steeds ben hier met geen steun.

    PS. Ik begrijp heel goed Engels gezien het feit dat het mijn moedertaal.

    Groeten
    Je bent met geen enkele steun, omdat je weigerde onze steun. Ook vBet 3.x ondersteunt officieel alleen vBulletin 3.8 wat je weet Wery goed. U gebruikt vBET op niet ondersteund vBulletin versie - op vBulletin 3.6, die veel ouder is dan ondersteund vBulletin 3.8

    Vragen die u gaf was al beantwoord - Ik denk dat meer dan ooit - ik wil niet steeds opnieuw te herhalen, dan kunt u net gelezen vorige berichten.

Pagina 3 van 3 FirstEerste 123

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •