Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 3 van 3 FirstEerste 123
Resultaten 21 naar 28 van 28

Onderwerp: vBET en vBulletin 3.6

Hybride Weergave

Vorige Post Previous Post   Next Post Volgende Post

Quote Oorspronkelijk geplaatst door mario06 View Post
    @ Michael
    Het is niet klaar, want je hebt besloten dat het, het is klaar toen ik het probleem op te lossen.
    Groeten

@ Basketman
    heb je dit allemaal zelf? Dat is geweldig ik zal het proberen in de komende dagen en u laten weten.
    Regards mate
    Ik heb alleen het gebruik van al de vaststelling code in deze draad en een ander forum en hebben vele testen

Ik heb al gebruik van het voor enkele dagen en zijn nog steeds bezig, pm me als je mijn url

PS. Heb ik alles in het eerste bericht te negeren en gewoon je modding?
    Moet ik gewoon de twee eerste stappen omdat ik geen vBSEO?
    ah dit kan andere zaak, het probleem nummer 1 en 2 krijg ik denk ik veroorzaakt door vBSEO, omdat vBSEO rewrited mijn archiefpagina's

je kunt proberen Michał code eerste, zo het niet werkt, de mijne proberen, probeer het met uw experiment, en zorg ervoor dat je back-up bestand te herstellen als het bewerkte bestand werkt niet
    Laatst bewerkt door basketmen; 10-09-10 in 16:12.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

@ Michael
    Het is niet klaar, want je hebt besloten dat het, het is klaar toen ik het probleem op te lossen.
    Groeten
    Lees aandachtig - als afgewerkt wordt beschouwd discussie over wat u hebt betaald voor (dit is wat we over schreef in de laatste posts) en ik vroeg u om niet schrijven dezelfde berichten.
    Natuurlijk, zolang je het probleem en je wilt wat nieuwe informatie te geven die u absoluut vrij om het te doen. Net zoals ik schreef:
    "Houdt u er rekening mee dat deze discussie wordt beschouwd als klaar is. Tenzij je iets nieuws te schrijven, aarzel dan niet spam."

Gelieve nogmaals door te lezen in zijn geheel als je zeker wilt zijn over de betekenis van dit citaat:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post4588

Ook als je indruk dat je niet toegestaan om hier te schrijven nam, neem dan mijn excuses voor dit misverstand. Ik zal mijn aandacht om precies te zijn in de toekomst. Sorry weer

Senior Member

Je hebt een PM

Senior Member

'F-(\\ d +). Html' => 'f/archive/f- $ 1.html "
    Kan iemand dit aanpassen zodat het kan worden toegevoegd in de htaccess bestand?

Kan iemand dit aanpassen zodat het kan worden toegevoegd in de htaccess bestand?
    Misschien ben ik verkeerd hoe om dit te schrijven in htaccess, maar probeer deze of deze kan worden voorbeeld, toe te voegen in htaccess hieronder RewriteEngine On

RewriteRule f-(.*). html $ f/archive/f- $ 1.html

of

RedirectMatch 301 f-(.*) \\. Html $ http://www.yourdomain.com/f/archive/f- $ 1.html

Senior Member

Er is een lid hier dat een oplossing voor dit probleem gevonden, maar hij gebruikt vBSEO en ik niet dus het werkt niet voor mij. Ik begrijp niet waarom u een fix niet bieden zonder toegang tot mijn servers, zoals ik al zei zal ik niet mijn server details geven.

Als dit lid vastgestelde codering zelf waarom ben je niet in staat om dit te doen omdat je de coder? Zoals ik al zei en toonde in de bovenstaande draden die je vast te stellen in de eerste post werkt, maar de vlaggen niet worden weergegeven (ze zijn onzichtbaar), maar wanneer u de muis over hen met de muis kunt u ze zien en klik om te vertalen, zoals normaal, Ik heb het over het archief vlaggen natuurlijk.

Je vertelt me niet om de dezelfde berichten schrijven, maar ik MOET gezien het feit dat ik nog steeds ben hier met geen steun.

PS. Ik begrijp heel goed Engels gezien het feit dat het mijn moedertaal.

Groeten

Er is een lid hier dat een oplossing voor dit probleem gevonden, maar hij gebruikt vBSEO en ik niet dus het werkt niet voor mij. Ik begrijp niet waarom u een fix niet bieden zonder toegang tot mijn servers, zoals ik al zei zal ik niet mijn server details geven.

Als dit lid vastgestelde codering zelf waarom ben je niet in staat om dit te doen omdat je de coder? Zoals ik al zei en toonde in de bovenstaande draden die je vast te stellen in de eerste post werkt, maar de vlaggen niet worden weergegeven (ze zijn onzichtbaar), maar wanneer u de muis over hen met de muis kunt u ze zien en klik om te vertalen, zoals normaal, Ik heb het over het archief vlaggen natuurlijk.

Je vertelt me niet om de dezelfde berichten schrijven, maar ik MOET gezien het feit dat ik nog steeds ben hier met geen steun.

Groeten
    Ik denk dat ik gewoon geluk voor en zijn misschien niet perfect, ook ik weet zeker dat als ik mijn ftp gegevens geven aan Michał hij kan het ook opgelost, al koop ik een integratie / installatie-service 30 dollar voor, en zijn zelfs klaar zijn tijd nodig, i geloven dat Michał is een van de grootste coder dat het gebruik van vBulletin gewoon, probeer dan meer coöperatieve met hem en geef tips die kunnen helpen

btw ik net aan het overwegen om het verwijderen van de archief functie in vb na te lezen deze draad en dit post, Want ze zeiden haar genoeg met sitemap generator
    Laatst bewerkt door basketmen; 15-09-10 in 08:20.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Groeten
    Je bent met geen enkele steun, omdat je weigerde onze steun. Ook vBet 3.x ondersteunt officieel alleen vBulletin 3.8 wat je weet Wery goed. U gebruikt vBET op niet ondersteund vBulletin versie - op vBulletin 3.6, die veel ouder is dan ondersteund vBulletin 3.8

Vragen die u gaf was al beantwoord - Ik denk dat meer dan ooit - ik wil niet steeds opnieuw te herhalen, dan kunt u net gelezen vorige berichten.

Pagina 3 van 3 FirstEerste 123

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •