Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 6 van 6

Onderwerp: Voordat u koopt

Junior Member

Default Voordat u koopt

Hi there,
    Nadat ik heb geprobeerd Versie: 2.3.1 op mijn test forum en ik kreeg increadable resultaten toenemende verkeer van
    1000 tot ongeveer 10.000 in minder dan 20 dayes en ik besloten om de volledige versie met de installatie te kopen.
    PHP Code:
    forum.krwetatnt.net 
    Hoewel de test forum is abot 250 MB, maar het maakt veel probloplems op mijn server, hoe zit het met mijn forum dat is meer dan 4 GB.

PHP Code:
    krwetatnt.net/vb 
    zo dat, ik sta op het punt om van deze server
    2x Xeon 5335 8x2.00GHz *** RAM-geheugen

Om deze een

Intel Dual Quad Core E5620
    24GB DDR3 RAM (Triple Channel geheugen)
    300 GB SAS-x 2 15.000 rpm

En mijn eerste vraag is het genoeg of niet?

Ik kijk in dit forum
    PHP Code:
    freshwap.net/forums 
    en ik vind tussen de 40.000 - 90.000 geïndexeerde url voor elke taal ja, hoe
    grote mijn database zal zijn?

Is het vertalen de blog?

Ik heb licentie vBSEO, maar nog niet uppgrade naar v 3.5, wat is uw recomindation?

Is er speciale instellingen voor dienen om het datacenter eerder vragen?

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hello. Houdt u er rekening mee dat commerciële versie van vBET is sneller dan gratis een (geoptimaliseerde algoritmen, cache, foto's ...). Dus als je al gebruik gratis is, dan is uw server middelen zal zeker genoeg voor betaald is.

vBET ondersteunt blogs op vB4. In geval van vB3.8 we zijn niet in staat om volledig ondersteunen meertalige gemeenschap, omdat vBulletin ondersteunt geen blog meer (zie hier voor meer informatie) - Zo schrijven in verschillende talen voor zeker wordt niet ondersteund op vB3.8 blog. Ik weet niet of geen vertaling is er werkt, maar stel dat het moet - je kunt vragen gebruikers (zie link).

Ik adviseer om vBSEO updaten naar 3.5. We hebben bevestigd dat er sprake is redirection loop te geven onder vBET 3.3.4 en 3.3.2 vBSEO - het lost zich na vBSEO update naar 3.5

Als u nog andere vragen - neem gewoon vragen. Wij helpen u graag verder

Banned

hi Vbet, kan adsense worden uitgeschakeld en gebruik mijn eigen textads in de commerciële versie, ziek worden het kopen van komende week.
    bedankt

Banned

hi Vbet, kunnen de vlaggen worden geplaatst in de header om net als in de demo, plus drop down menu

Quote Oorspronkelijk geplaatst door nic333 View Post
    hi Vbet, kan adsense worden uitgeschakeld en gebruik mijn eigen textads in de commerciële versie, ziek worden het kopen van komende week.
    bedankt
    AdSense is buiten vBET bereik - het is aan jou heb je het ingeschakeld of niet. Ook u kunt hebben ingeschakeld voor normale pagina's en plaats er iets anders voor vertaalde pagina's - dit zal eenvoudige wijziging van de template die uw advertentie ook nodig hebben.

Quote Oorspronkelijk geplaatst door nic333 View Post
    hi Vbet, kunnen de vlaggen worden geplaatst in de header om net als in de demo, plus drop down menu
    Ja. Heb je verschillende opties, waar te laten vallen zetten down menu en vlaggen in de rij. Dus wat je ziet op ons forum is van de configuratie - niet nodig om veranderingen te doen (voor standaard template en sjablonen die standaard template haken hebben - dus in de juiste gedaan om vBulletin).

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •