hello,
Ik moet de toegang tot uw admincp en ftp .. Stuur PM naar mij met deze gegevens.
Ik zal proberen om het probleem te vinden.
hello,
Ik moet de toegang tot uw admincp en ftp .. Stuur PM naar mij met deze gegevens.
Ik zal proberen om het probleem te vinden.
Je hebt een PM.
Groeten
Ik vond de plugin met bug .. nu zal ik proberen om een oplossing te vinden.
alsjeblieft, kijk maar om je PM
de rekening gestopt met werken als gevolg van een het meervoudige ip detectie, is nu de rekening login weer aan het werk .. je er bijna
Groeten
OK zo - na het werk over dit onderwerp vonden we dat er hier geen bug in vBET. Het is omdat je gebruik maakt van het forum vBulletin 3.6 en vBET officieel ondersteunt vB3.8
In ieder geval hebben we een manier gevonden om het nog werken op niet officieel ondersteund vBulletin 3.6: http://www.vbenterprisetranslator.co...tin-3-6-a.html
Deze veranderingen zijn al gedaan op uw forum.
Houdt u er rekening mee dat nog steeds vertaald archief pagina's voor forums niet werken. Dit komt omdat van vBulletin fout dus vraag vBulletin team om het op te lossen. Als u toevoegt elke parameter naar het forum archief pagina (deze met f-) Dan lege pagina wordt weergegeven. Ik bedoel elke parameter - zelfs alleen ? X = y en het loopt vast, zelfs met vBET uitgeschakeld. Dus met dit geval heb je vragen vB team te corrigeren hun bug en waarschijnlijk vertalingen zal gaan werken (alles is fijn voor archief belangrijkste en draad pagina ' s).
Omdat er geen vBET bug ik hier verhuizen draad om het oplossen van problemen sectie.
Ze vertelde me om het te verwijderen, want alles werkte voor de vBET mod.Houdt u er rekening mee dat nog steeds vertaald archief pagina's voor forums niet werken. Dit komt omdat van vBulletin fout dus vraag vBulletin team om het op te lossen
Heb je fix it?Houdt u er rekening mee dat nog steeds vertaald archief pagina's voor forums niet werken?
Wat er zo anders aan 3.6.12 en 3.85? De belangrijkste veranderingen zijn relevant voor sociale netwerken lijkt het mij dat je vergelijken met vb 3 tot en met vb 4, een beetje meer inspanning van uw kant niet zou geen pijn hebben gedaan?
Net zoals ik beschreef u de bug is in vBulletin. Ze griep gewoon je weg. Misschien omdat verkeerde uitgifte desription. Het is niet vBET fout - originele archief werkt prima. Vertaling van het forum archief pagina's werkt niet en het zal niet werken, omdat vBulletin crasches de pagina als in de URL is over de toegevoegde elke parameter. En het is niet vBET -? Kunt u dissable vBET toevoegen aan url x = y en je zult nog steeds crasched achrive forum pagina.
![]()