Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 18

Onderwerp: vBET Serious Bug gevonden!

Senior Member

Exclamation vBET Serious Bug gevonden!

Ik begrijp nu waarom mijn site is niet correct geïndexeerd in 52x.

Met vBet geïnstalleerd, is het geven van NIET GEVONDEN op al mijn bestanden archiveren, na 6 uur escluding alles enkele mod 1 tegen 1 kwam uit, ik heb geprobeerd 3.33 en 3.34 en zonder vBet mijn archief werkt prima..

Geef me een oplossing voor dit probleem!

Met vriendelijke groet

Senior Member

Niemand van de vbet personeel is hier? Ik heb een fix!

PS. Ik heb niet dit probleem met de gratis versie

Groeten
    Laatst bewerkt door mario06; 29-06-10 in 22:38.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

hmm ik kan niet voortplanten deze kwestie. Kun je me laten zien hoe ik dat kan doen?

Senior Member

Ik ben het uploaden van mijn site 5 minuten wachten en ik zal u een koppeling in pm

Senior Member

Ik pm'ed wacht je nog op een reactie, is vbet ingeschakeld en mijn archief draden geven NOT FOUND (404), zodra je dit te bevestigen zal ik zo uit te schakelen dat je het archief weer bladeren, zodat u kunt zien zelf dat het werkt zonder vbet.

wat betreft
    Laatst bewerkt door mario06; 29-06-10 in 22:39.

Senior Member

kamilkurczak, Ik ben hier al te wachten voor u ook bevestigen dat de bug en ga je offline na 20 minuten zonder mij te antwoorden?

Dat is niet de juiste manier te behandelen betalende klanten!

Senior Member

Ik heb hulp nodig, waar is iedereen?

Senior Member

Hoe lang moet ik wachten?

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Sorry dat je moest wachten. Ik heb al verzenden Kamil herinnering over uw probleem. Houd er ook rekening mee dat u niet uitschakelen hele vBET - moet voldoende zijn om het uitschakelen van slechts vBET plugins voor het archief (alle met 'archief

Terwijl ik zag Kamil was niet in staat om te reproduceren op onze server en vroeg u voor gedetailleerde instructies over het (hebben we nodig om iets bijzonders te zien of gewoon hele archief is naar beneden doen). Als we niet te reproduceren op onze server, zullen we moeten toegang hebben tot uw gegevens Admin CP en FTP te kunnen controleren waarom het gebeurt en te corrigeren.

Ook als u andere plug-ins (niet inclusief vBSEO) die met behulp van enkele archief haken probeer om tijdelijke uit te schakelen die plugins en doet vBET correct werkt dan voor de archieven te controleren. Het is om te controleren hebben we hier een aantal conflicten kwesties.

Senior Member

Ik heb al geprobeerd het uitschakelen van de vBET archief plugin gisteren, maar het archief is nog steeds kapot als vBET is ingeschakeld, dus ik moet uitschakelen vBET om het archief te werkend te krijgen.

Het probleem is simpel.

1. vBET Op
    = Archief gebroken

2. vBET Off
    = Archief werken

Zoals ik hierboven al zei ik elke plugin (1by1) verwijderd gisteren en vond vBET om de dader te zijn, na het testen ik weer een back-up.

Er is echt niets bijzonders te doen in het krijgen van de niet gevonden (404) fout, alles wat je hebt aan het is naar rechts onderaan de pagina en klik op Archief en volg via de draden | berichten (ook als gast).

Voor toegang ik niet een probleem hebt, laten we vast een tijd om het te doen.

Groeten

PS. Ik moest archieven toevoegen | sitemap in mijn robots.txt omdat Google begonnen met het geven me fouten op het archief te raken 17k (404).

PS2. Ik heb geen vBSEO geïnstalleerd maybee vBET is vasthaken | naar op zoek.

Groeten
    Laatst bewerkt door mario06; 30-06-10 in 10:26.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •