Er zijn veel plaatsen waar de gebruikersnamen worden weergegeven. Als je vond een van de plaatsen waar de gebruikersnamen nog worden vertaald - dan hier melden
Er zijn veel plaatsen waar de gebruikersnamen worden weergegeven. Als je vond een van de plaatsen waar de gebruikersnamen nog worden vertaald - dan hier melden
Op dit moment is het moeilijk kennisgeving aan - vreemde gebruikersnamen worden niet vertaald. Maar er zijn enkele gebieden waar het mogelijk is dat de gebruikersnamen nog steeds worden vertaald. Als ik vind zo'n plek waar ik zal werken aan het
Laatst bewerkt door vBET; 13-10-09 in 15:59.
Mijn gebruikersnamen Overal worden vertaald, wie is online, palen, enz.
Laatst bewerkt door vBET; 08-11-09 in 01:46. Reden: Verkeerde BBCodes
Bent u gebruik van een mod die opmerkingen verwijdert? ...
Zie deze:
http://www.vbenterprisetranslator.co...t.html # post213
Als je overal vervolgens vertaald Ik neem aan dat je zo'n mod gebruikt.
Hmm Sorry ik weet niet wat "te verwijderen opmerkingen" betekenen. Kunt u uitleggen of een voorbeeld geven van zo'n mod? We kunnen een lijst opstellen van de mods die al te "verwijderen opmerkingen".
vBET is met behulp van HTML-commentaren om te bepalen welke onderdelen van je resultaat pagina moet worden vertaald. Het zet gewoon die tekst tussen:
<!--START vBET NOT TRANSLATED AREA-->
en
<!--END vBET NOT TRANSLATED AREA-->
Dus als je een mod die reinigt HTML opmerkingen dan het resultaat komt tot de uiteindelijke vBET plugin (is dit een voor global_complete haak) is zonder deze kennisgevingen en vBET is het vertalen van alles wat - net als opdracht.
Dus vindt u de mod, die is het verwijderen van HTML commentaar en uitschakelen of voor de plugin gebruik van global_complete haak, zet de uitvoering om 1001. Je zal alles doen door Admin CP.
Als je meer tips laat het me weten dat ik helpen u graag verder
Ik probeerde het uitschakelen van alle global_complete haak plugin (behalve vBET en vBSEO natuurlijk) maar het is nog vertaalt.
Ik zal moeten nu gaan door middel van elk product en het een voor een uitschakelen om de dader te vinden.