Ook, niet zeker of dit een groot probleem, in mijn Admin CP de sectie op de navigator voor vBET, alle links toont een lege pagina, maar ik kan bewerken als ik ga door vboptions en selecteer vervolgens vanaf daar.
Ook, niet zeker of dit een groot probleem, in mijn Admin CP de sectie op de navigator voor vBET, alle links toont een lege pagina, maar ik kan bewerken als ik ga door vboptions en selecteer vervolgens vanaf daar.
HI. Nogmaals - het baseren ding is om te configureren vBET werken naar behoren voor de forum pagina's. Alleen dan bent u in staat om adequaat te integreren met andere secties. Anders zal je problemen hebben de hele tijd.
Als je forum directory is phpBB2 - En ik bedoel fysiek op uw FTP - dan moet je MOET stellen Forum directory precies op / PhpBB2
Als het niet fysiek in phpBB2 map op uw FTP - dan laat Forum directory leeg.
Dit geldt ook voor. Htaccess regels.
Als het zorgt ervoor dat je een aantal problemen, ga dan het beschrijven van mensen en ondersteunen we u en zoeken voor bug is deze aanwezig is. Zolang vBET niet goed is geconfigureerd, we hebben gewoon een verkeerde configuratie probleem en moet u het op de juiste wijze (volgens de parameters beschrijving in Grootste sectie).
Over uw admincp probleem - we hebben eerst de uitgifte. Zorg ervoor dat de installatie is voltooid - het zou het beste zijn om gewoon opnieuw uploaden van alle bestanden en opnieuw importeren product-bestand (zoals tijdens het updaten). Als het nog steeds gebeuren neem dan PM toegang nodig om uw Admin CP en FTP - we zullen controleren en oplossen (ook met andere onderwerpen)![]()