Ik ben het volledig Gove up, het maken van rekeningen en het versturen van 30 dollar
Ik ben het volledig Gove up, het maken van rekeningen en het versturen van 30 dollar
Wilt u onze betaalde service te gebruiken en ons maakte het allemaal voor u op uw server hebt, gebruik dan deze link om bestelling te plaatsen: http://www.vbenterprisetranslator.co...de-service.php
Maar eerst - gebruik van hints. Zie 2 posts voor - je brak je htaccess -. Zenden wij u een juiste. Wij bieden u onze gratis online support van dit forum en zullen al uw vragen beantwoorden. Houdt u er rekening mee dat vBET is ontworpen voor het forum vertalingen - en de installatie is triviaal. Wij begrijpen dat de integratie met andere plug-ins, of delen buiten het forum kan lastig zijn, maar het is goed beschreven en het werkt zoals je kunt zien op onze portaalsite. Dus we raden u aan deze handgreep met onze begeleiding, maar natuurlijk als je het gevoel dat het beter is om het te geven in onze handen - u gebruik maken van onze betaalde dienst.
OK, bijgewerkt het forum htaccess. Ik zal doorgaan en vul in het verzoek als een veel te jullie ter plaatse moeten deze over te nemen!
ok, Maybee mijn verwachtingen waren hoog, maar wendden zij zich op de vlaggen in de footer gisteravond. Al het andere nog doesnt work
hello,
we zijn nu bezig met je forum, dus gelieve niet uitschakelt geen opties.
bedankt
Ahh, alles wat ik deed was uit te schakelen de voettekst vlaggen als dat is een moordenaar. Niet zie jullie op sinds 8 uur geleden!
ok, opgelost
kwestie die de vlag toont niet buiten het forum wortel - opgelost
kwestie die zich niet vertaalt uw forums sites en discussies - opgelost
We controleerden de forum, alles werkt goed.
nog steeds de dubbele lang in de schakels
/ Tl / tl /
ook nog branding
Automatische vertalingen worden ondersteund door vBET 3.3.3
En ik betaalde voor niet-branding
ok, ik verwijderde deze 'automatische vertalingen ..' string.
over de eerste editie .. we zullen controleren.