geen traslation
geen traslation
hello,
proberen deze oplossing http://www.vbenterprisetranslator.co...faq.html#post9
forum taal optie die je hebt in admincp -> vBET-> belangrijkste
Laatst bewerkt door kamilkurczak; 13-06-10 in 13:19.
1. Je hebt geen braak installatie-instructies. Je MOET configureren Forum taaloptie. Net configureren mod >>>>>>>> I did
2. U stelt verkeerde Google-vertaling API-sleutel - zet deze op de juiste waarde of te verwijderen (niet aanbevolen - gewoon de juiste set it) >>>>>>>> Ik heb het en zet het
3. Om een of andere reden werd geblokkeerd door Google >>> Google geïndexeerd mijn site, maar hoe weet ik dat mijn site is geblokkeerd
indexering heeft niets te vertalen.
Waarschijnlijk heb je werd geblokkeerd door Google.
maak dan een googletest.php bestand en deze op uw server zetten:
hier heb je een volledige oplossing (met code)
http://www.vbenterprisetranslator.co....html#post1728
het resultaat is
Beginnend vertaling te testen
Testresultaat:
Test fout: No URL set!
hello,
Dit is niet een vBET fout, dit is een fout van cURL.
je nodig hebt om een oplossing te vinden op google voor "geen url ingesteld krullen error".
Ik heb echt geen idee
maar wat ik zou graag willen weten
is dit probleem komt van server instellen? of wat waar?
Zoals je kan zien dat je fout van KRUL bibliotheek - dus je moet kijken voor het antwoord in de KRULLEN van het gebied. Zorg ervoor dat je het getest met de juiste code in dat er geen extra karakter van de fout (als voer voor opslaan). Deze test code is ook beschikbaar in vBET pakket / Do-not-upload/tools/googletest.php.
Houdt u er rekening mee dat wij hier bieden vBET ondersteunen. Als het probleem is niet gerelateerd aan vBET wij geen verder onderzoek gedaan, anders zouden we oplossen van eventuele problemen van welke kinderen. Dat is niet onze rol. Op dit moment weet je waar het probleem bestaat. Gelieve te onderzoeken dit. Wij zijn alleen verantwoordelijk voor vBET code en als er iets niet lukt daarbuiten zijn we gewoon niet kunnen worden verantwoordelijk voor.
Ik maakte weinig Google zoeken naar uw foutmelding en vond een hint over de verkeerde statische namen - dat is de reden waarom ik vraag u om nogmaals te controleren code van uw test. Vond geen andere hints. Op het einde, neem dan gewoon contact op met uw hosting provider naar uw server problemen op te lossen. Het kan worden op de server configuratie niveau kan worden op de CURL library bug. Kan niet vertellen.