Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 4 van 4

Onderwerp: Sporadische Vertaling

Hybride Weergave

Vorige Post Previous Post   Next Post Volgende Post
    Junior Member

Default Sporadische Vertaling

Niet zeker of dat is de beste titel van lol hopelijk kan ik dit beter uitleggen

Om de zoveel tijd als ik of mijn leden maken een post-it berichten alsof we hebben gepost in een andere taal (als ik naar het te bewerken het zegt [lang = nl])

Dit gebeurt niet veel, dus ik denk dat maakt het moeilijk vast te pinnen, maar het tot nu toe zo nu en dan gebeurd, terwijl we allemaal posten in het Engels en het is altijd om dezelfde taal (Nederlandse vlag)

Oh en ik zag de titel heeft deze ook in het [langtitle = nl]
    Laatst bewerkt door vBET; 10-06-10 in 13:23. Reden: gecorrigeerd bbcode

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Geef ons wat de exacte bijvoorbeeld - de precieze tekst die werd gebruikt. En wat is uw taaldetectie instelling? Houdt u er rekening mee dat is dat je gebruik maakt van Google dan soms Google kan worden verward en maakte fout erkenning (meestal voor zeer korte teksten, of als woorden in twee talen zijn in hetzelfde bericht). In dat geval is er geen bug helemaal-het is niet aan ons - het is Google. Maar u kunt configureren hoe zeker Google moet zijn om taalinstelling toe te voegen.

Vertel heb je nog steeds hulp nodig heeft in probleem dat wordt beschreven hier
    Laatst bewerkt door vBET; 10-06-10 in 13:24.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Geen antwoord - als opgelost. Let op: hier als meer hulp nodig hebt

Junior Member

Gah, het spijt me zo ... om wat voor reden ik niet altijd mijn lol meldingen ontvangen van hier en ik heb het zo druk dat deze kwestie ging langs de weg tot bleef het bijsnijden weer lol

Ik ben het aanbrengen van een screenshot van de laatste keer dat het gebeurde, dit in een PM lol

De taal detectie instelling is Trust Google als resultaat is vertrouwen waard

Welke instelling zou je best aanraden voor deze instelling?

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •