Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 4 van 4

Onderwerp: Een ander succesverhaal

Lid

Default Een ander succesverhaal

Ik heb alleen had de plug-in geïnstalleerd voor als 10 dagen (betaalde versie) en reeds een verdubbeling van het aantal gewone bezoekers. En het blijft stijgen met de dag.

Sommige van mijn top landing pages zijn nu meer populair en meer bezocht in andere talen ... dan in mijn standaard Engels.

Het duurde ongeveer 2 tot 3 dagen voor de hits van andere landen start verschijnen langzaam. Maar de laatste paar dagen ze zijn dramatisch toegenomen.

Ik heb vBSEO geïnstalleerd worden, en ook dat te bevelen voor anderen. Omdat het belangrijk om de titel zoekwoorden in uw URL ook & die eindigen op. Html. Ik heb niet geprobeerd de vBulletin 4.0 URL optimalisatie methode, dus ik ben niet zeker hoe goed dat men werkt.

Een ding weet ik zeker is, dan zie je heel weinig trefwoord verkeer neemt toe als uw pagina's niet SEO geoptimaliseerd en nog steeds eindigen op. Php

Ook heb ik nooit gewijzigd mijn vBSEO sitemap naar de andere talen. Infact Ik gehandicapte vBSEO Sitemap volledig, zodat Google langzaam zou kunnen alles zelf te ontdekken. Zoals zij heeft goed gedaan. U hoeft niet aan uw site, hetzij aan verschillende versies van google ... Het zal uw inhoud automatisch vinden en plaats deze in de juiste zoekmachine. (Google China, India Google, etc)

De hits waren zo veel verhogen van de laatste paar dagen dat ik moest uitschakelen "wie is online"En andere cosmetische eigenschappen van vBulletin tot server load laag te houden.

Michal is een genie en deze plugin kicks ass.

De enige bug die ik liep bij het installeren was dat ik een 'branded gratis' versie van vBulletin hebben. Dus toen ik de copyright verwijderd, geknoeid met de functionaliteit van vBet ook. Maar alles is nu goed en het personeel hier hielp me op te lossen.

PM voor de url.
    Laatst bewerkt door VGF; 01-06-10 in 16:22.

Lid

Even na een maand van het hebben van deze plugin geïnstalleerd is, ben ik nog steeds ongeveer een 75% toename van het luchtverkeer van vroeger.

Gezien we al duizenden bezoekers per dag krijgt, voordat we deze plugin geïnstalleerd, zou ik van mening dat dit een groot succes.

Andere bedrijven, zoals vBSEO zei dat het zou slechts een tijdelijke verkeersmaatregelen piek voor een week of 2 en thats all .... Nou, ze hadden het mis.

By the way, niet de moeite te proberen om goede adviezen van hen over deze plugin te krijgen, ze zijn tegen het voor meer dan een jaar .... waarschijnlijk omdat hun streek ze niet uitgevonden ..

vBet rocks!

Banned

Text automatically translated from: Arabic to: Dutch
    Translated text
    Ik ben blij dit te horen
    Original text

Junior Member

Klinkt goed!

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten