Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 2 FirstEerste 12
Resultaten 11 naar 13 van 13

Onderwerp: Problemen met 3.1.0 net gekocht!

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Oorspronkelijk geplaatst door Cybershaolin View Post
    Het testen van een forum lokaal betekent op zich dat het niet te tonen aan iedereen!
    Dat is geweldig

Zoals ik al zei, ik ben niet in staat om opties op vBet Main zien in mijn admincp bij het testen van het op mijn lokale forum. Over het zetten van uw hack op mijn Live-forum, nou ik weet niet meer wat ik ga doen met dit omdat ik niet echt waarderen de aard van de antwoorden die u gaf me hier.
    Opnieuw is het antwoord - ik zal behandelen dit. Gelieve PM me alle details en je hoeft het niet te stellen op je echte forum voor alleen maar PM me details toegang tot uw test board
    Het spijt me u geen prijs stelt het antwoord dat ik u zal helpen op deze manier. Helaas weet ik niet wat is de reden van dit probleem en ik heb toegang nodig hebben tot in staat zijn om het te onderzoeken voor u en het voor u oplossen. Sorry voor de problemen en wachten op PM met details.

Zonder de mogelijkheid om het te controleren, onze enige advies voor nu is weer - zorg ervoor dat u toegang tot internet hebben. En door u bedoel ik uw server. Ik weet dat uw computer toegang heeft, maar het lijkt alsof uw server wordt geblokkeerd om te communiceren met externe woord. Andere reden kan zijn dat je niet CURL php bibliotheek geïnstalleerd. Ik kan niet zeggen niets meer zonder de mogelijkheid om het te controleren.
    Laatst bewerkt door vBET; 06-11-09 in 02:28.

lol Dit is niet mogelijk om in te loggen in een lokaal forum (zoals het gebruik van easyphp, xampp of wat dan ook, met de lokale IP's), dwz:

hxxp: / / 127.0.0.1/forum/index.php.). U moet weten over dat. Maar goed, vergeet het. Ik heb geen meer nodig.

Ik heb mijn antwoorden over andere dingen, dus nevermind.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

lol Dit is niet mogelijk om in te loggen in een lokaal forum (zoals het gebruik van easyphp, xampp of wat dan ook, met de lokale IP's), dwz:

hxxp: / / 127.0.0.1/forum/index.php.). U moet weten over dat. Maar goed, vergeet het. Ik heb geen meer nodig.

Ik heb mijn antwoorden over andere dingen, dus nevermind.
    Het is als u uw eigen IP in de WAN (niet alleen LAN). 127.0.0.1 Het is hetzelfde als localhost en het betekent dat u verbinding wilt maken met de werkelijke machine. Maar je hebt nog je eigen IP-adres. En zelfs als het alleen in het lokale netwerk, kunt u nog steeds uw test forum op dezelfde machine waar je echt forum. Volgens vBulletin licentie heb je recht op de forum in testvb directory, maar het moet niet beschikbaar zijn voor publiek.

In het geval dat in een toekomstige problemen gewoon schrijven. Wij zijn hier om u te helpen

Pagina 2 van 2 FirstEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •