OK zo - we weten nu hoe het te reproduceren. Controleren wij het op onze test aanleg en zoeken naar andere oplossing. Geweldig bedankt!![]()
OK zo - we weten nu hoe het te reproduceren. Controleren wij het op onze test aanleg en zoeken naar andere oplossing. Geweldig bedankt!![]()
Sorry, maar we kunnen niet reproduceren dit probleem.
We hebben het getest op 3.5.0 en 3.3.3 vBSEO vBET. Welke versies heb je?
Zorg ervoor dat u de nieuwste versie vbet geïnstalleerd (als je het gebruikt)
hoe zit het met updaten product_vbenterprisetranslator.xml van doe-niet-upload map?
Ik gebruik vBET 3.3.3 en 3.3.2 vBSEO. Mijn langtitle tags zijn niet ontleed in het profiel statistieken pagina of nu, zo lijkt het. Heel vreemd!
Om het interpreteren van langtitle vast onder het profiel "statistieken" tab (waar het zegt "last post: ..."), heb ik deze verandering in class_userprofile.php:
Zoek:
Vervangen:PHP Code:
$this->prepared['lastposttitle'] = $getlastpost['title'];
Er is geen enkele manier de tags worden wereldwijd worden ontleed, omdat anders deze verandering zou niet nodig zijn. Er zijn ook geen haken in die klasse-bestand.PHP Code:
$this->prepared['lastposttitle'] = $getlastpost['title'];
if (strpos($this->prepared['lastposttitle'], '[/langtitle]'))
{
require_once('vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
$this->prepared['lastposttitle'] = vbet_parseTitle($this->prepared['lastposttitle']);
}
Gelieve PM toegang details naar FTP, Admin CP en vBSEO CP. Aangezien wij niet in staat om te reproduceren aan onze kant hebben we om het te controleren op onze server.
Gelieve uw wijzigingen ongedaan maken voordat u ons toegang details (we nodig hebben om het probleem te zien om het te diagnosticeren) - U kunt kopieën maakte van bestanden om makkelijk om te brengen het weer terug.
Zoals ik al schreef vBET 3.3.3 moeten ontleden langtitle wereldwijd, op dit moment ben ik niet in staat om te vertellen heeft is het een bug, een conflict met een andere plugin, of verkeerde vBET update.
Ik ben in het buitenland reizen deze week, en zal niet apart beschikbaar zijn voor iedere backend website kwesties aan te pakken van die hier gepost op het forum.
Kunt u me laten zien waar in de code van de tag is wereldwijd ontleed? Ik kan dan een kijkje nemen en u laten weten of ik kan zien waarom het mist bepaalde gebieden.
Open file: / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
en zoek naar vbet_global_complete Er is gebruikte functie vbet_parseTitleGlobally (Van / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php)