Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 5 van 5

Onderwerp: Activatie e-mails in het Engels

Lid

Default Activatie e-mails in het Engels

Hopelijk Michal zal niet het gevoel overweldigd wanneer hij terugkeert. Ik denk dat hij zei dat er hevige overstromingen in Polen. Maar goed dat hij heeft meer hulp volgende week

Hoe dan ook .... Ik probeerde het aanmelden van een nieuwe gebruiker door middel van verschillende vertaald taalversies van mijn forum ... en iedere keer als de activering e-mail komt altijd door in het Engels.

Ik zorg ervoor dat passende (andere) taal te selecteren en in de registratie.

Ik heb de volgende instellingen.

Misc> Toon originele tekst voor de gebruiker> Normaal
    Misc> Toon originele tekst voor de gasten> Normaal
    Misc> Translate vBSEO berichten in JavaScript> Ja
    Google Language Detection> altijd vertrouwen gebruiker

het even welke ideeën?

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Terug naar het onderwerp. vBET is niet ondersteunt Emails vertaling op dit moment.

We hebben al op onze TODO lijst om vBET integreren met vB zinnen systeem. Als het klaar is dan kunnen we checken mogelijkheden om de haak in de automatische e-mail notificatie (die gebaseerd is op-zinnen) en maak vB zin kiezen op basis van de werkelijke vertaling.

Lid

En ik ben ook blij dat volgende week onze wemelen wordt groter en u als onze klanten sneller te ondersteunen en sneller nieuwe functies in vBET te krijgen
    Geweldig, goed om te horen! Dit is een geweldig product.

We hebben al op onze TODO lijst om vBET integreren met vB zinnen systeem. Als het klaar is dan kunnen we checken mogelijkheden om de haak in de automatische e-mail notificatie (die gebaseerd is op-zinnen) en maak vB zin kiezen op basis van de werkelijke vertaling.
    ok, bedankt.

Lid

is dit opgelost? Ik gebruik 3.3.6 en e-mails dont get vertaald. pop-upvensters te

Banned

Hello!
    Hier is het antwoord:
    Terug naar het onderwerp. vBET is niet ondersteunt Emails vertaling op dit moment.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •