Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 7 van 7

Onderwerp: Blog Post is dubbel weerspiegeld in de mode

Lid

Cool Blog Post is dubbel weerspiegeld in de mode

Text automatically translated from: Portuguese to: Dutch
    Translated text
    Elke keer dat ik een blog post re-edit in de ontwerp-modus die is een nieuwe tag is toegevoegd lang.
    Elke keer als ik de tags te verwijderen van oude lang vertaling tool die tekst herkent opnieuw en opnieuw plaatsen van de tag.
    Original text

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Verplaatst naar bugs sectie. Wij controleren het en geef quick fix of het eenvoudig zal zijn om te beschrijven

Lid

Translated text
    Ok, ik ben op de loer.

Dank je wel!
    Original text

Ik was gewoon proberen om het probleem te reproduceren. Zonder succes. Ik maakte nieuwe blog, maar niet goedkeuren gewoon om een voorbeeld van. Op voorbeeld was het opaqued met lang bbcode wat er verwacht wordt. Toen ik een voorbeeld van opnieuw in te stellen was het prima bij zou moeten zijn. Misschien ben ik proberen om het te reproduceren in verkeerde manier, of niet begrepen de kwestie. Ik dacht dat het probleem over is lang bbcode toe te voegen wanneer het wordt al toegevoegd. Maar ik zie geen dergelijk gedrag.

Houdt u er rekening mee dat als je bericht schrijven en een voorbeeld wilt zien zal opaqued door lang bbcode gelang de gekozen taal detectie strategie. Dit is zoals het hoort te werken. En als je het verwijderen en zie voorbeeld weer dan zal het opnieuw te detecteren taal en voeg lang bbcode. Dit is zoals het zou moeten zijn. Omdat voorbeeld doet dezelfde dingen als in te dienen, net withour te slaan in de database. Dus yo moeten precies hetzelfde, die zullen worden opgenomen in de database bij het indienen van het zien.

Raadpleeg dan doet het probleem bestaat en ik was het controleren van het verkeerd, of is het zoals wij het ontworpen?

Lid

Translated text
    Ik fotografeer het probleem en met u delen.
    Original text

Elke hint hoe het te reproduceren?
    Laatst bewerkt door vBET; 10-06-10 in 22:42.

Geen antwoord. Anyway - we iets gevonden dat ook kan dit probleem worden in het gebied van detachering. Al vast - zullen worden opgenomen in de volgende release. Laat het ons weten zal blijken dat het andere kwestie - we zullen dit een te heropenen.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •