Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 8 van 8

Onderwerp: Verhoogde mijn inkomsten van $ 20 / dag tot maximaal $ 200 / dag

Junior Member

Default Verhoogde mijn inkomsten van $ 20 / dag tot maximaal $ 200 / dag

Ik moet zeggen dat im zeer onder de indruk van wat vBET heeft gedaan voor mijn forum.

voor mijn forum was behoorlijk populair, maar sinds de installatie van vBet alles is gegaan van kracht tot kracht

Verbeteringen:

Content geïndexeerd door Google = x52 ..
    voordat ik had iets van 12.000 urls geindexeerd in google, nu heb ik meer dan 130.000 en nog steeds klimmen!

Trefwoord Ranks:
    Door de toegenomen inhoud Google heeft opgepikt, mijn gelederen te hebben en verder te klimmen.

Verkeer / Inkomen:
    Het domino-effect van meer talen, meer inhoud, meer rangen heeft een awsome invloed op mijn verkeer dat op zijn beurt heeft zich rond mijn forum van het maken van 20 dollar een dag inkomen tot een gemiddelde van ongeveer $ 100 tot zelfs enkele dagen het raken van 200 dollar per dag inkomsten.

Ik zou aanraden dit voor iedereen die serieus met hun forum en ik zal zeker de aankoop van andere licenties te installeren op mijn andere forums.

Mijn enige negatieve voor de addon is dat op een groot forum kan worden CPU intensief, vooral vbenterprisetranslator_seo.php

Dus als dat verder kan worden geoptimaliseerd dan zou ik een gelukkig mens te zijn,
    Maar de CPU die het doet wordt gebruikt is het onbelangrijk hoe veel dit zal je forum vooruit te helpen.
    Laatst bewerkt door contemptx; 18-05-10 in 21:52.

Lid

Site-koppeling, alsjeblieft.

Senior Member

koppeling alstublieft??

Junior Member

Mijn excuses voor de vertraging in de reactie, weg geweest voor een paar weken.
    de site in kwestie is: Cardsharing Card Sharing Forum Servers CCcam Newcamd gbox Dreambox

Lid

Quote Oorspronkelijk geplaatst door contemptx View Post
    Mijn excuses voor de vertraging in de reactie, weg geweest voor een paar weken.
    de site in kwestie is: Cardsharing Card Sharing Forum Servers CCcam Newcamd gbox Dreambox
    Uw site is met een drukke boodschap voor het afgelopen uur

Wat mod je gebruiken om lock-out gasten wanneer belasting hoog is?

Junior Member

In mijn ervaring, is het niet gemakkelijk om geld te verdienen (adsense) geld via het forum.
    Zijn uw adsense reclamespots krijgt hoge CTR?

Junior Member nectons's Avatar
    Plaats
    Πειραιάς

Text automatically translated from: Greek to: Dutch
    Translated text
    Echt goed. Hulde aan de ontwikkelaars. Ik zal waarschijnlijk opnieuw te installeren!

Original text

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

je welkom

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •