Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 8 van 8

Onderwerp: Integreer vBET met vbMediaWiki

Lid

Default Integreer vBET met vbMediaWiki

Could you please post how to integrate vBET with vbMediaWiki (including changes in htaccess and other details)?

I'm having problems with this integration.

[]s!
    Laatst bewerkt door trevis; 12-05-10 in 16:37.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Ik weet niet deze mod. Kunt u beschrijven me hoe het werkt? Heeft het zijn eigen subdirectory's in URL? Is het genereert uitvoer zonder gebruik te maken van global_complete haak (alleen drukt het aan uitgang)? Kunt u mij de exacte URL waar ik het kan zien in actie?

Ook kunt u vertellen wat u al probeerde te doen om dit te integreren? Heeft u enkele tips formulier hier: http://www.vbenterprisetranslator.co...tructions.html - Welke?

Lid

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Ik weet niet deze mod. Kunt u beschrijven me hoe het werkt?
    vbMediaWiki 4.0.2 RC 3 - vBulletin.org Forum

Heeft het zijn eigen subdirectory's in URL?
    Ja.
    mandela.org -> Hoofd Forum
    mandela.org / wiki -> MediaWiki (met vbMediaWiki integratie)

Is het genereert uitvoer zonder gebruik te maken van global_complete haak (alleen drukt het aan uitgang)?
    I dont know ... Ik zie de juiste tekst op de eerste taal.

Kunt u mij de exacte URL waar ik het kan zien in actie?
    mandela.org / wiki en kiezen twee talen

Ook kunt u vertellen wat u al probeerde te doen om dit te integreren?
    N / A

Heeft u enkele tips formulier hier: http://www.vbenterprisetranslator.co...tructions.html - Welke?
    Ik zal

Lid

Text automatically translated from: Portuguese to: Dutch
    Translated text
    Hallo Michal,

Ik heb gelezen en geprobeerd, maar kon niet eens de vlaggen in de "navigatiebalk" MediaWiki :-(

Is er een kans dat je (met al zijn enorme kennis) om de integratie van MediaWiki te helpen met vBulletin (vbMediaWiki gebruikt als een brug)?

Als u niet weet of hebben niet gezien deze mod zorgt voor een single-sign-on voor vBulletin en MediaWiki, en laat met dezelfde MediaWiki Skin naar vBulletin. En MediaWiki is een tool voor collaboratief creatie van content, werd gebruikt als basis voor Wikipedia project.

Het idee is dat gebruikers van het forum kan materiaal bijdragen aan de Wiki op het even welke taal, zoals in het forum. Als deze interactie is niet mogelijk op dit moment, alleen hebben vBET soepel met deze mod heeft me veel geholpen.

Ik wacht op je terugkeer.

Met vriendelijke groet,
    Rafael Trevisan.
    Original text
    Laatst bewerkt door trevis; 13-05-10 in 00:11.

OK - Ik zie dat deze mod is global_ compleet met - ik had het mis te zeggen dat waarschijnlijk niet vanwege 'vbet_flag' issue. Ik zie het probleem en ik zie dat links zijn verbroken na eerste vertaling - die beginnen door '.' (Dot) - zonder www. Gelieve PM me details toegang tot uw Admin CP en FTP - ik zal de kwestie controleren en corrigeren.

Lid

Translated text
    VbMediaWiki De enige opties zijn de volgende:
    Original text

Helaas zijn deze opties geven ons niets. Op dit moment zijn we ons bewust van uitgifte, maar weet geen oorzaak. Voor een volledige diagnose en een correctie moeten we de toegang tot uw forum.

Lid

Helaas zijn deze opties geven ons niets. Op dit moment zijn we ons bewust van uitgifte, maar weet geen oorzaak. Voor een volledige diagnose en een correctie moeten we de toegang tot uw forum.
    Translated text
    Geloof me, ik ben het verschaffen van toegang via FTP. Ik ben het scheiden van de gebieden van andere gebruikers voor u om deze toegang te delen. En creëerde een admin gebruiker voor u op mijn vBulletin site.

[] S,
    Rafael.
    Original text

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •