Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 4 van 4

Onderwerp: Kan ik verliet de originele titel voor alle talen?

Junior Member

Default Kan ik verliet de originele titel voor alle talen?

Ik heb een probleem wanneer ik schrijf liedje en dan vertaler vertalen van de naam van het lied op alle talen ... Dat ziet er erg dom, omdat alle mensen zoeken de oorspronkelijke titel van het lied
    Dus, is er een mogelijkheid voor links originele titel voor alle talen (inhoud kan worden vertaald)? Kan ik schrijf elk teken op het begin en het einde van de titel die zal 'zeggen NO "voor de vertaling van de titel?

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Op dit moment is het niet ondersteund. U kunt gebruik maken notranslate BBCode maar alleen in bericht.

Ik verplaats deze thread te voorzien aanvraag. We denken over dit probleem. In het algemeen vB architectuur is niet bereid voor bbcodes in de titels. We hadden om veel inspanning te ondersteunen langtitle BBCode in titels en we hadden veel problemen met dat. We zullen nadenken over de ondersteuning notranslate in titels of een andere oplossing voor.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Misschien zullen we in staat zijn om dit te doen met behulp van reeds bestaande langtitle bbcode - slechts met enkele speciale taal-code - zoals NO, Of iets ... We zullen denken. dergelijke oplossing moet gemakkelijk te leveren, omdat we al de functionaliteit om te ontleden langtitle bbcode - het zou alleen maar een if statement in de functie waarin deze bbcode en terug te keren resulteren in opaqued niet vertaald gebied evalueert. We zullen check it - er nog een aantal andere problemen, zoals sommige plaatsen waar tekenen <> veranderd worden naar HTML veilig, sommige betrekkingen tussen de titel van taal en na de taal (misschien in de automatische ondoorzichtig, of in de RSS-vertaling).

We moeten om het te controleren, maar definitief is het goed richting. Status gewijzigd tot aanvaarde

vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel

Default title without translation

Hallo,

Hoe links oorspronkelijke titel van de draad voor alle talen?
    kunt u gebruik maken van een 'nt' code (niet vertaald) in [langtitle] tag.
    deze tag wordt geparsed.

Voorbeeld:
    [ langtitle=nt]Title without translation[ /langtitle]
    en in mijn bericht titel.
    Laatst bewerkt door kamilkurczak; 15-12-10 in 10:30.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •