Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 7 van 7

Onderwerp: Vlag beelden alternatieve opties

Hybride Weergave

Vorige Post Previous Post   Next Post Volgende Post
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    Februari 2010
    Berichten
    210

    Default Vlag beelden alternatieve opties

    Hi there,

    Omdat Google krijgt zo heet op de webpagina snelheid heb ik gelopen test op mijn site.

    40% van de laadtijd is te danken aan het laden van de 30 of zo vertaler vlag beelden.

    Dit is geen bug of een fout gewoon een zoektocht naar een snelle site.

    Welke alternatieven zijn er om dit te bestrijden?

    Ik probeerde het drop down menu, maar geloven niet dat Google de links kan kruipen.

    Kunnen wij / de conversie van de huidige vlaggen om css sprites, zodat ze belasting als een afbeelding in plaats van 30 afzonderlijke beelden?

    Eventuele andere opties welkom te behagen.

    Dank.
    Laatst bewerkt door Snake; 29-04-10 in 21:21.

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Houdt u er rekening mee dat de resultaten niet representatief zijn. Elke browser na het eerste bezoek op je forum hebt opgeslagen afbeeldingen en niet meer te nemen die (alleen als de externe cache is verlopen, of u dwingen het als shift + F5 in IE). Dus wat je gemeten is de tijd van eerste bezoek. De beelden hebben geen invloed op de responstijd van de volgende verzoeken.

    Dus vlaggen neemt 0% van de laadtijd van de pagina voor de meeste vragen die komt om je forum.

    Google kan kruipen links in hangen down menu, want die zijn gewoon opgenomen in de HTML-uitvoer (u kunt controleren) - dus Google ziet het en kruipt het net als elk ander van je links.

    We hebben al krijgen feature verzoek om css sprites te ondersteunen - zie hier discussie over dit onderwerp: http://www.vbenterprisetranslator.co...ss-sprite.html

    Voor andere opties - je kunt gewoon elimineren alle vlaggen afbeeldingen en tonen te testen links. Om dat te doen dat het genoeg is om sjabloon te bewerken voor vlaggen. Houdt u er rekening mee dat hangen down menu maken geen gebruik van template en op dit moment nodig code wijziging. Wij kunnen u de details als je geïnteresseerd bent

    PS.
    Weet je zeker dat Google robots zijn beelden te downloaden en niet alleen controleren van de tekst uitzicht op pagina?

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    Februari 2010
    Berichten
    210

    Default

    Ive kreeg de drop-down weergegeven in de voettekst sjabloon.

    Dit is wat code laat zien in de bron.

    Kunnen googlebot openen de javascript zelf? Nee, het kan niet.

    Dit is een groot probleem, deze vlaggen voeg 50% naar pagina laadtijden in de werkelijke wereld, als gevolg van afbeeldingen formaat, 50 oneven verbindingen, lookups etc.

    Web Page Analyzer - gratis website optimalisatie tool snelheid van de website de test website performance rapport van website optimalisatie

    Die website testen html alleen een uitgang, is de server snelheid etc. niet inbegrepen.


    Ik krijg 7s zonder vlaggen is ingeschakeld, 14s als ik deze hebt ingeschakeld.

    Dat is enorm, ze zijn slecht en je echt behoefte aan een betere oplossing.

    <td class="vbmenu_control"> <a id="vbettranslations" href="http://www.computer-juice.com/forums/$show[nojs_link]#vbettranslations" accesskey="5"> Translations </ a > <script type="text/javascript"> vbmenu_register ("vbettranslations"); </ script> </ td>
    Laatst bewerkt door Snake; 30-04-10 in 00:25.

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Houdt u er rekening mee dat we al gaf je link naar de pagina over dit onderwerp en de informatie die we ons bewust zijn over andere vlaggen oplossingen mogelijkheid en nu al in overweging nemen. Dank dat u ons wilt laten zien hoe belangrijk je denkt dat het is

    Gelieve ook rekening mee dat Google niet hoeft te openen en een javascript alle vlaggen die in drop down menu te zien. De code die u gaf is voor browsers en het verandert drop down menu om deze zichtbaar te maken voor gebruikers. Alle bots ziet het meteen, want drop-down menu is opgenomen in HTML-uitgang (niet gemaakt door Ajax) - net kunt vinden in uw HTML output dit:
    Code:
    <div class="vbmenu_popup" id="vbettranslations_menu" style="display:none;margin-top:3px" align="left">
    En je zult dat drop down is opgenomen zien in HTML output en robots bekijk alle vlaggen, alleen browsers niet te laten zien aan het bedelen als gevolg van stijl display: none en script dat u erop is alleen voor de browsers om zichtbaar te maken.

    Ik controleerde uw pagina in web analyser die u gaf en de resultaten zijn drastisch verschillend, dat die je hier gaf.
    HTML belasting: 0.46 seconde
    Totaal aantal foto's belasting: 3.51 seconde (Inclusief alle afbeeldingen niet alleen de vlaggen).

    En let eens te meer dat u zijn de resultaten interpreteren in verkeerde manier, want je mist het concept van de webbrowsers cache. Webbrowsers zijn caching foto's en vragen niet om die in de volgende verzoeken. Dus tijd toegevoegd door vlaggen download is minimaal voor uw gebruikers die kijken naar honderden van uw pagina's en nam vlaggen bij het begin. Ik heb al punt uw aandacht op dit en je kunt het zelf alleen maar gaat om uw eigen forum en te zien dat je niet bent seconden wachten op een beeld, maar hebben het meteen.

    Toch zijn we ons bewust dat onze gebruikers willen ook andere optie voor het vlaggen en wij zullen voorgestelde oplossing in thread waarin ik wees je voor de test.

  5. #5
    Junior Member
    Geregistreerd
    April 2010
    Berichten
    18

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door Snake View Post
    Hi there,

    Omdat Google krijgt zo heet op de webpagina snelheid heb ik gelopen test op mijn site.

    40% van de laadtijd is te danken aan het laden van de 30 of zo vertaler vlag beelden.

    Dit is geen bug of een fout gewoon een zoektocht naar een snelle site.

    Welke alternatieven zijn er om dit te bestrijden?

    Ik probeerde het drop down menu, maar geloven niet dat Google de links kan kruipen.

    Kunnen wij / de conversie van de huidige vlaggen om css sprites, zodat ze belasting als een afbeelding in plaats van 30 afzonderlijke beelden?

    Eventuele andere opties welkom te behagen.

    Dank.
    Ik kon de vlaggen terug te brengen van de totale grootte van 18kb tot 6KB, slaat u de beelden met een hogere compressie-instellingen.

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door Ramses View Post
    Ik kon de vlaggen terug te brengen van de totale grootte van 18kb tot 6KB, slaat u de beelden met een hogere compressie-instellingen.
    Welk gereedschap stel je voor?

  7. #7
    Junior Member
    Geregistreerd
    April 2010
    Berichten
    18

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Welk gereedschap stel je voor?
    Ik gebruikte Photoshop.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •