Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 3 van 3

Onderwerp: probleem

  1. #1
    Lid
    Geregistreerd
    December 2009
    Berichten
    51

    Default probleem

    Text automatically translated from: Italian to: Dutch
    Translated text
    je rond een vraag die ik heb op het forum:

    En ik gisteren gebeurde, schrijven in de sectie Engels het aanpakken van een vraag over de taal. Ik heb geschreven in het Italiaans en ik, en 'kreeg een antwoord dat ik niet weet welk land in het Engels. Dus ik antwoordde in het Engels, dan stuurde ik het antwoord op het forum, maar de pagina wordt automatisch vertaald in het Italiaans.

    Dan vraag ik me dit:

    1. wat ik heb geschreven in het Engels wordt weergegeven in het Engels, zelfs als die persoon zie ik op de pagina vertaald in het Italiaans?
    2. Want die gebruiker heeft in het Engels geschreven en ik zie zijn reactie in het Engels? dus zijn reactie is niet 'werd vertaald in het Italiaans?

    Dank bij voorbaat.
    Original text

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Wanneer een nieuw bericht binnenkomt, dan vBET bepaalt wat de taal en met de gekozen strategie (configureerbaar door "Google Language Detectie"). Als het wordt beschouwd als geschreven in een andere taal dat forum standaard, dan bericht wordt automatisch gemarkeerd door lang bbcode. In andere woorden - vBET markeert het bericht toe te voegen info over de taal.

    Nu wanneer de pagina wordt weergegeven elk bericht wordt getoond in de taal van de hele pagina. Dus als ik kijk naar Engels vertaling van Italiaans forum dan zie ik alles in het Engels - ook is een aantal van de berichten zijn geschreven in het Italiaans, wat in het Engels, sommige in het Arabisch, en ga zo maar door. Zoek op pagina zie je alles in de gekozen vertaling, ongeacht in welke talen zijn de oorspronkelijke berichten voor deze pagina.

    De enige manier om als het niet werkt als deze zijn toen enkele boodschap taal is niet goed gemarkeerd (oorzaak van dit verschilt afhankelijk van de gekozen strategie van de taal bepalen). In dit geval is een dergelijk bericht moet worden bewerkt en lang bbcode moeten worden toegevoegd / handmatig gecorrigeerd.

    Is dit het antwoord op uw vraag?

  3. #3
    Lid
    Geregistreerd
    December 2009
    Berichten
    51

    Default

    Text automatically translated from: Italian to: Dutch
    Translated text
    Ik denk het wel
    bedankt
    Original text

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •