Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 5 van 5

Onderwerp: Set Forum Taal - Alle Forums of opgegeven

Junior Member

Default Set Forum Taal - Alle Forums of opgegeven

Ik heb op mijn forums en im zeker vele anderen doen op dat er specifieke International Discussie fora met sub-categorieën met de wil van Spaans, Duits, etc..

Zoals mijn forums voertaal is engels, als ik deze secties te bekijken en klik te vertalen naar het Engels, gebeurt er niets als het script ervan uit dat moeten gewoon weer de de forums standaardtaal en de getoonde tekst al is Engels?

Dus het zou goed zijn om een optie waar alle forums zijn ingesteld om uw standaard taal tenzij dit te hebben en de optie in te stellen welke forum onderdelen welke taal te gebruiken, zodat u kunt deze secties te vertalen naar uw eigen taal.

Omdat ik weet voor mezelf dat dit ook zou helpen met moderatoring de niet-engels forums.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Gelieve te bevestigen is het wat je bedoelt. Extra forum configuratie, waar u kunt vertellen dat er geen een standaard taal op het forum, maar sommige delen zijn in een taal en sommige zijn in verschillende. Door te wijzen forums id's voor elke taal. Is het correct?

Junior Member

Ja mate dat is juist zo bijvoorbeeld:

Forum
    -Nieuws en aankondigingen (gebruik standaard taal in te stellen bv Engels)
    -Algemeen (gebruik standaard taal in te stellen bv Engels)

International Discussion
    -Spaans (Spaans instelt standaard taal)
    -Duits (set duitse standaardtaal)
    -Frans (Frans set standaard taal)

Dit kan worden toegevoegd als een instelling in het forum categorie als een instelling op de standaard taal instelling te gebruiken of selecteer de taal uit een keuzelijst.

OK - dus we weten wat er nodig is.

Ik zie het hier - de vertaling van de lay-out (opties, communiceert etc.). Meer precies - wanneer iemand gaat naar deel in Spaanse, dan zal vBEt bedreiging alles als in het Spaans. Het probleem begint wanneer iemand Engels GUI heeft en gaat naar Spaanse deel. Dan GUI is in het Engels, worden berichten in het Spaans en de vertaling niet voor de GUI.

Let op: - Ik was niet echt actief forum met een dergelijke eigenschap, dus misschien mis ik iets. Kunt u mij zeggen dat vBulletin automatisch zinnen schakelt over naar het Spaans als er iemand komt om Spaans te sub-forum, en wanneer hij terug dan naar wat Engels deel GUI zal automatisch naar Engels?
    Ik vraag me af is het al opgenomen of moeten we mee om een of andere manier.

De eenvoudigste manier zou net alle berichten van die subforums merk door lang Ik zie ook problemen met:
    - Weergeven hoofdpagina (wanneer thread titels in alle talen zichtbaar zijn en die hebben geen langtitle bbcode die het mogelijk maken om die vertaling te bepalen is nodig)
    - RSS-kanalen

Ik zal het in gedachten en laat het groeien. Het kan lastig zijn, maar ook bruikbaar voor vele forums. Houdt u er rekening mee dat op dit moment dit geen hoge prioriteit hebben. Zeer waarschijnlijk zullen we nadenken over het meer intensiever als we vBET integreren met vBulletin zinnen systeem - dit zou op zijn minst eerste nummer op te lossen.

Dit is echt hetzelfde verzoek als hier: http://www.vbenterprisetranslator.co...html # post10157

We hebben andere oplossing die dit moet betrekking heeft - dit is de reden waarom hier wordt voorgesteld is geweigerd. Zie hier: http://www.vbenterprisetranslator.co...html # post10157 voor details van hoe dit zal worden opgelost. In korte woorden - forum zal één default-taal, en onze robot zal in het teken van alle oude berichten met behulp van taal automatische detectie. Op deze manier forums die secties voor de verschillende talen kunnen gebruiken vBET - alle berichten worden goed vertaald en gebruikers zullen in staat zijn om te schrijven in een andere taal, in welke plaats.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •