Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 17

Onderwerp: Fix voor die van u loopt Tweet Poster

Senior Member

Default Fix voor die van u loopt Tweet Poster

Ik vond dat na de upgrade naar 3.3.2 vBET tweet poster automatisch gestopt updaten. Ik kreeg een fout op de lijn die wordt toegevoegd aan functions_vbseo_createurl.php bij het handmatig uitvoeren van de tweet poster taak.

Hier is wat je nodig hebt om te bewerken om dingen weer aan het werk ... (Of een mod die vBSEO url's gebruikt)

in functions_twitterposter.php NA
    Code:
    require_once(DIR . '/includes/functions_vbseo.php');
    toevoegen
    Code:
    require_once(DIR . '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php');
    re-upload het bestand

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Groot We hadden niet over nadenken.

Het zal beter zijn als je:
    PHP Code:
    require_once(DIR '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php'); 
    binnenkant van vbseo bestand functions_vbseo_createurl.php - ergens aan het begin. Dankzij dat alle plugins met behulp van vBSEO Url ' s werk (ook Sitemap Generator integratie zal het makkelijker zijn). Controleer het maar, we zijn er integratie instructies voor het nest release.

Het lijkt erop dat er een nog betere oplossing - want het zal geen extra bestanden editie. We voegen dit require_once in init_startup haak. Het zal werken voor alle plugins Dit zal worden opgenomen in de volgende release.

Senior Member

Is er een manier om tweets te stoppen tweet poster wordt in de posters tweeted oorspronkelijke taal?

Echt ik heb de tweets geplaatst in het Engels, heeft iemand een idee?

Groet,
    SImon

Ik weet niet de details hoe dit mod werkt. Over het algemeen vBET maakt het mogelijk om te definiëren teksten die niet zullen worden vertaald. Als het wordt opgenomen in template dan kun je gewoon binnen zet het van niet vertaald gebied zo tussen de <-! VBET_SNTA -> en <-! VBET_ENTA ->. In het geval van berichten (zodat berichten, PM, etc.) kunt u tekst gebruiken binnen notranslate BBCode.

Raadpleeg dan helpt het.

Senior Member

Dankzij Michal, maar niet automatisch helpt de tweet poster tweets (berichten twitter) maar tweets in de taal van de poster niet de vertaalde taal.

hier is een tweet in het Pools, maar moeten zijn englsih http://twitter.com/thecodecagecom/status/26576603442 maar het lijkt op mijn site als englsh http://bit.ly/cNJukU
    Laatst bewerkt door Simon Lloyd; 11-10-10 in 02:41.

Ik begrijp niet hoe het werkt. Gelieve uit te leggen. U geeft de inhoud van je forum op extern programma? Of het tegenovergestelde? Hoe de inhoud wordt geïmporteerd / uitgevoerd? ...

Ook als ik het zie is geschreven in het Pools (waarschijnlijk - kan niet controleren andere vertalingen, want overschreden maximale aantal bekeken posten). Neem gewoon daar heen te gaan en bewerken op post klikt - je zult zien wat er is echte taal.

Senior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Ik begrijp niet hoe het werkt. Gelieve uit te leggen. U geeft de inhoud van je forum op extern programma? Of het tegenovergestelde? Hoe de inhoud wordt geïmporteerd / uitgevoerd? ...
    De tweet poster is een mod op vbulletin.org (i kan laten heb je de mod als je dat wilt), wanneer een bericht wordt gemaakt op mijn forum dan het bericht wordt getweet (verstuurd naar twitter) automatisch door de mod, als een ander bericht is maakte vervolgens zal het weer getweet.

In het kort de inhoud niet is geïmporteerd of geëxporteerd echt, het is eigenlijk gestuurd als een post op Twitter.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •