Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 2 FirstEerste 12
Resultaten 11 naar 17 van 17

Onderwerp: Fix voor die van u loopt Tweet Poster

Senior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Ook als ik het zie is geschreven in het Pools (waarschijnlijk - kan niet controleren andere vertalingen, want overschreden maximale aantal bekeken posten). Neem gewoon daar heen te gaan en bewerken op post klikt - je zult zien wat er is echte taal.
    De post werd oorspronkelijk gemaakt in het Pools, het echte taal is het Pools en het niet-vertaalde tekst werd gestuurd naar twitter.

Controleer uw PM, heb ik stuurde dezelfde toegang tot gegevens die Kamil is met behulp van, zodat je niet ziet maxed out discussies bericht

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Zorg eenvoudige test. Schrijf hetzelfde bericht in het Pools vertaalde pagina op (de Poolse). Doe het dan opnieuw, maar deze keer schrijven wezen op niet vertaald pagina. Vertel het doet, is er een verschil van inhoud naar Twitter te sturen voor deze twee berichten.

Senior Member

Sorry Michal Ik begrijp het niet, en im niet poetsen, zodat ik niet kan schrijven in het Pools

U kunt - u al een dergelijk bericht gewoon kopiëren

Senior Member

Rechts Michal, ik heb geplaatst 2 berichten zowel in het Pools, de ene met de Poolse vlag (test na een) en een met behulp van de Engels vlag (test na 2) het allebei tweeted als Poolse je hier kunt zien van de tweets De Code Cage (thecodecagecom) op Twitter en de oorspronkelijke berichten hier:
    Test Post voor translation1 - De Code Cage Forum
    Test post voor vertaling 2 - De Code Cage Forum

Ik moet ze worden geplaatst in het Engels - is het mogelijk?

Het lijkt erop dat mod die berichten stuurt naar tweeter scrubs bbcodes van de boodschap. Controleer het voor een aantal standaard bbcodes - bericht toe te voegen met bbcdes voor vet, CODE, QUOTE. Doe het en kijk hoe het eruit ziet in twitter.

Als als wordt scrub van BBCode in plaats van geëvalueerd, dan kunnen we niets doen. BBCodes werkt alleen als de evaluatie wordt geactiveerd en als ze bestaat ... In een dergelijk geval kunt u contact opnemen met mod eigenaar voor twitter export en vraag hem om veranderingen, of indien het toegestaan is te doen veranderingen in de twitter mod code zelf.

Senior Member

Net gecontroleerd met mijn VBA-tags en ze werden gestript van het Tweet. Maak je geen zorgen over, het is niet erg belangrijk, kan ik mee leven

Pagina 2 van 2 FirstEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •