Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 3 van 3

Onderwerp: Handmatig te vertalen specifieke zinnen instellen

Lid

Lightbulb Handmatig te vertalen specifieke zinnen instellen

Hi

Ik merk in mijn forum dat Google niet belangrijk forum opties of forum namen correct te vertalen.

Bijvoorbeeld: "log out" wordt "Cancle", die is erg verwarrend

Ook mijn "Inleiding" forum wordt "voorstellingen"

Ik zou graag een optie om handmatig te vertalen vBulletin zinnen of forum namen te zien.

Misschien behandelen op een manier zoals vBSEO verwerkt forum slugs

maak een config bestand voor elke taal die een gebruiker wil handmatig definiëren bepaalde zinnen en dan kan de gebruiker toe te voegen

vbet_eng.php
    $ Zin [Logout] => 'Log Out'
    forumid => 'introductie'

Dat geheel zou me helpen.

Ik weet dat het onmogelijk is voor admins met als 52 talen geactiveerd.
    Dat is de reden waarom ik denk niet dat een admincp optie zou goed zijn.
    maar hanteren ze op een config bestand basisniveau zou echt helpen me

StarBuG

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hi
    We hebben al in de plannen om vBET integreren met vBulletin zinnen systeem op zodanige wijze dat zinnen uit desbetreffende taal zal worden genomen. Deze manier zou automatisch worden behandeld door vB - indien zinnen in de juiste taal bestaat, dan zijn die worden genomen, zo niet dan origineel. Dit vereist dat alle zinnen in verschillende talen zal moeten binnen zijn van het niet vertalen gebied (we zijn van plan om eenvoudige tool die ondoorzichtige deze zinnen toevoegen, zodat je niet handmatig doen). Wat belangrijk is en zeer goed in deze oplossing is dat u kunt vinden voorbereid zinnen sets voor verschillende talen voor vB.
    Op dit moment zien we enkele mogelijke problemen in deze oplossing, maar we zullen binnenkort voor gaan en winnen met vraagstukken als ze komen

Heeft een dergelijke oplossing zal u tevreden?

Banned

Sorry voor late antwoord. Laat 4.5.0 hebben we toegevoegd een handmatige vertaling van de tekst op de pagina in.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •