Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 11

Onderwerp: Vreemde code

Senior Member

Default Vreemde code

Vond dit in het vbet_functions_hooks bestand:

PHP Code:
    if (THIS_SCRIPT == 'index' && !isset($_REQUEST['language'])) {
    $vbulletin->templatecache['footer'] .= '
    <span style=\'visibility: hidden;\'>aminiwerting</span>'
    ;

Wat is dit goed voor? Alles wat het doet is het toevoegen van een extra regeleinde onder uw forum.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

De meeste Mogelijk is dit neveneffect van sommige van onze interne tests (misschien voor credit link - echt moeilijk om nu te vertellen ), Dat in plaats van verwijderd door coder alleen verborgen in stijlen.

Neem gewoon verwijderen - zoals u schrijft - het doet niets

Senior Member

Dat is precies wat ik deed

BTW, goed werk op de nieuwste release-lijkt het erop dat zelfs tijdens piekuren met een 3Gb cache de prestatie is geweldig! Mijn server load niet meer voorbij 3.0! (Dat is met 1200 online op 8 core Nehalem!)

Quote Oorspronkelijk geplaatst door moman View Post
    Dat is precies wat ik deed

BTW, goed werk op de nieuwste release-lijkt het erop dat zelfs tijdens piekuren met een 3Gb cache de prestatie is geweldig! Mijn server load niet meer voorbij 3.0! (Dat is met 1200 online op 8 core Nehalem!)
    Het is echt geweldig om te horen dat onze klanten tevreden zijn voor ons product We hebben nog steeds optimalisatie plannen (zoals file cache en cache motoren ondersteuning), maar eerst moeten een aantal functies verzoeken implementeren van onze gebruikers

Senior Member

FYI deze code is nog steeds aanwezig in 3.3.3.

LOL Ik sloot probleem zoals in het geval van het oplossen van problemen, zodat we missen in de productie. Ik ben het openen van het nu naar behoren mee om de volgende keer.

Neem gewoon verwijderen zoals de vorige keer. Sorry voor de problemen

Junior Member

Kunt u mij vertellen hoe dit te verwijderen uit mijn BF versie 3.33?? Ik heb ook stuurde je een pm

<span style='visibility: hidden;'> aminiwerting </ span>

Nevermind Ik vond het
    Laatst bewerkt door chick; 12-05-10 in 20:49.

OK - we hebben oplossing voor. Het zal worden opgenomen in de volgende release. Volgens de code notities dit deel is nuttig voor ons voor diagnostische doeleinden (helpt soms ook in het geval van problemen om uit te vinden doet is het templates ding of niet). Dus code zal blijven, maar zal zijn veranderd stijl (naar: display: none;) En zal absoluut geen impact hebben op lay-out

Senior Member

Je moet ervoor de code volledig onzichtbaar voor de eindgebruiker voor SEO en bandbreedte te besparen doeleinden. Iets in de lijn van een PHP voorwaardelijke controleren op een wereldwijde debug variabele zou veel professioneler.

Ja, maar we hebben vaak problemen toen werd aan ons laten in de aan opdrachtgever server. Niet iedereen wil toegang details te delen - geheel is 10 keer langer dan opgelost, en ga zo maar door.

Houdt u er rekening mee dat de werkelijke oplossing niet uw SEO invloed op alle - dit kleine ding is alleen toegepast op hoofdpagina van het forum. En zoals beschreven al een paar keer geholpen met de klanten die niet standaard lay-outs en een aantal problemen.

We zullen nog nadenken over een andere oplossing die ons zou diagnostische onze gebruikers problemen te helpen, zonder te vragen voor toegang tot informatie. Als je geen hints we graag beschouwen het als

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •