Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 13

Onderwerp: hoe u alle vertaald post en draad in sitemap te maken

Senior Member

Default hoe u alle vertaald post en draad in sitemap te maken

helpen om tot een betere code te maken
    dit is mijn code toegevoegd

/ / Aanvullende code
    $ Alanguages = array ('en', 'ms', 'AR', 'zh-CN');
    if (! $ gearchiveerd) {
    $ Strlenhost = strlen ($ vbseo_vars ['bburl']."/");
    $ Currentthreadurl = vbseo_url_thread ($ threadrow, 1, $ gearchiveerd);
    foreach ($ alanguages als $ taal) {
    $ Vbseo_stat ['t']++;
    $ Enchancedthreadurl = substr ($ currentthreadurl, 0, $ strlenhost). $ Taal ."/". substr ($ currentthreadurl, $ strlenhost);
    vbseo_add_url ($ enchancedthreadurl, $ voorafgaande, $ threadrow ['lastpost'], $ freq);
    }
    }
    / / Einde aanvullende code

mijn statistiek hieronder
    Threads
    89,236
    Leden
    1,877
    Standaard sitemap maken over 2xx.xxx urls
    maar met 5 talen zijn alleen maar leiden tot 457.160 urls

voor post alleen, als alle vertaald en maak URL's in sitemap
    zijn ongeveer 560.000 urls

Wat is er mis met mijn code
    please help me
    bedankt

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Onze integratie code gewoon lekker voegt URL's voor vertaald draden. En standaard alleen op de eerste pagina van de thread. We beschrijven hoe code te wijzigen om ook andere thread pagina's als u wilt.

Lid pagina's zijn niet relevant, en we adviseren om zelfs deze pagina's te blokkeren door de robots.txt

Als je wilt hebben in uw sitemap ook links van de vertaalde berichten, gebruik dan onderstaande oplossing:
    1. Open file / vbseo_sitemap / vbseo_sitemap_functions.php
    2. Zoek code:
    PHP Code:
    $vbseo_stat['p'] += vbseo_add_2urls
    3. Hem voorgelegde:
    PHP Code:
    //additional code

$currenturl vbseo_url_post($threadrow$postrow$pcount);
      foreach(
    $alanguages as $language) {
        ++
    $vbseo_stat['p'];

$enchancedurl substr($currenturl,0,$strlenhost). $language."/".substr($currenturl,$strlenhost);

vbseo_add_url($enchancedurl$prior2$postrow['dateline'], $vboptions['vbseo_sm_freq_p']);
      }
    //end additional code 
    Laatst bewerkt door vBET; 04-04-10 in 13:14. Reden: bevestigd te werken

Senior Member

werkzaam
    bedankt bedankt bedankt
    thankssssssss ******************************

Lid

"1. Open file / vbseo_sitemap / vbseo_sitemap_functions.php"

Ik kan het niet vinden dit ..

Is dat in de stijl manager?

Quote Oorspronkelijk geplaatst door hotslot View Post
    "1. Open file / vbseo_sitemap / vbseo_sitemap_functions.php"

Ik kan het niet vinden dit ..

Is dat in de stijl manager?
    Heeft u de Sitemap Generator geïnstalleerd op je forum?

Lid

Ik heb geen idee?

Kunt u inloggen terug in mijn admin gedeelte en controleren? Ik merk hebben we een soort van "probleem" over sitemap als we login we echter met behulp van vBSEO sitemap correct?

Ik heb geen idee?

Kunt u inloggen terug in mijn admin gedeelte en controleren? Ik merk hebben we een soort van "probleem" over sitemap als we login we echter met behulp van vBSEO sitemap correct?
    Dus check in je admin sectie. Ook als je het hebt geïnstalleerd, dan moet je zoeken / Vbseo_sitemap / vbseo_sitemap_functions.php in je forum map.

Lid

Soms is het makkelijker om te doen / zien dan om te zeggen wat er gedaan moet worden. Ik heb geen idee want ik ben erg in de war als het gaat om dit soort dingen. Ik weet wel ik twee licenties hier gekocht en geen van beide lijkt de moeite waard zijn enige waarde, behalve voor hoofdpijn en google fouten. Dit is een software die niet mag worden gekocht, tenzij U weet hoe u de licenties en codes en tuig ze aan het werk te bewerken. Ik denk dat vbet is twee jaar verwijderd van een echt legit klaar om te draaien programma dan misschien moet worden geplaatst voor sale.I zelfs betaald voor instillatie omdat ik weet niets over dit spul. Ik moet echt iemand van vbet om de 2 minuten de tijd om te kijken in mijn admin en dingen die er draaien hoe ze moeten worden krijgen. Ik heb vertrouwen in stuff vbet is gewoon nodig hebt geconfigureerd, waar het eigenlijk goed werkt.
    Laatst bewerkt door hotslot; 25-04-10 in 21:15.

Soms is het makkelijker om te doen / zien dan om te zeggen wat er gedaan moet worden. Ik heb geen idee want ik ben erg in de war als het gaat om dit soort dingen. Ik weet wel ik twee licenties hier gekocht en geen van beide lijkt de moeite waard zijn enige waarde, behalve voor hoofdpijn en google fouten. Dit is een software die niet mag worden gekocht, tenzij U weet hoe u de licenties en codes en tuig ze aan het werk te bewerken. Ik denk dat vbet is twee jaar verwijderd van een echt legit klaar om te draaien programma dan misschien moet worden geplaatst voor sale.I zelfs betaald voor instillatie omdat ik weet niets over dit spul. Ik moet echt iemand van vbet om de 2 minuten de tijd om te kijken in mijn admin en dingen die er draaien hoe ze moeten worden krijgen. Ik heb vertrouwen in stuff vbet is gewoon nodig hebt geconfigureerd, waar het eigenlijk goed werkt.
    Houdt u er rekening mee dat vBET is zeer licht en de installatie is triviaal. Er is geen willekeurig bestand editie helemaal te vBET te installeren.

Integratie met verschillende plug-ins is afhankelijk van die plugins mogelijkheden. Als er een editie voor integratie noodzakelijk is, betekent alleen dat plugin die geïntegreerd is zwak op het punt van de ondersteuning van extra functionaliteiten. U kunt schrijven naar vBSEO team als je denkt dat ze product gemaakt met zwakke integratie mogelijkheden (geen haken helemaal niet) en wil dat ze vragen over het verbeteren van het. Wij zijn slechts verantwoordelijk voor onze code en geven oplossingen te integreren met degenen die niet over nadenken. We kunnen vBSEO team niet te vertellen om de aangebrachte wijzigingen en hun product te openen voor extra functionaliteiten (in feite deden we het - zij niet willen dat hun product te openen voor nieuwe functionaliteiten).

Terug te gaan naar de vraag - wat is het probleem? U bent beweren dat onze medewerkers kunnen u helpen dingen lopen hoe ze zou moeten zijn, maar je nooit verteld wat er niet goed draait. Zoals ik begrijp je wilde bestand te vinden, omdat van een soort probleem met de generator. Dus wat is het probleem?
    Laatst bewerkt door vBET; 25-04-10 in 21:30.

Lid

Bedankt voor reactie. Ik wil gewoon alle vertaalde post en draden in de sitemap en zo mogelijk dit dient te geschieden tijdens de installatie of een klik op een knop optie in het admin gedeelte dus geen noodzaak om iets te bewerken. Raden jullie aan een Geografisch doelwit webmaster tools voor elke taal? Ook doen Je raadt het toevoegen van een rss feed / sitemap voor elke taal in de webmaster tools?

Dit is waarom ik was wilde hulp voor alle vertaalde post worden toegevoegd aan de sitemap, zodat dit misschien geen probleem.

Hartelijke groet
    Laatst bewerkt door hotslot; 25-04-10 in 21:55.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •