Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 2 FirstEerste 12
Resultaten 11 naar 13 van 13

Onderwerp: hoe u alle vertaald post en draad in sitemap te maken

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Oorspronkelijk geplaatst door hotslot View Post
    Bedankt voor reactie. Ik wil gewoon alle vertaalde post en draden in de sitemap en zo mogelijk dit dient te geschieden tijdens de installatie of een klik op een knop optie in het admin gedeelte dus geen noodzaak om iets te bewerken. Raden jullie aan een Geografisch doelwit webmaster tools voor elke taal? Ook doen Je raadt het toevoegen van een rss feed / sitemap voor elke taal in de webmaster tools?

Dit is waarom ik was wilde hulp voor alle vertaalde post worden toegevoegd aan de sitemap, zodat dit misschien geen probleem.

Hartelijke groet
    Maar je hebt sitemap geïntegreerd - dat werd gedaan tijdens de installatie - wat is het probleem? Iets werkt niet? ... Heeft u zelfs controleren werkt het en zag geen enkele URL drastisch verbeterd? Als er een probleem is - kunt u vertellen wat er mis is.

Over Geografische targeting - Ik wist niet dat het zo'n mogelijkheid om een domein te richten op verschillende locaties op basis van URL maskeren. Weet je zeker dat webmaster tools zoiets ondersteunt?

En sitemap is gegenereerd een met links naar alle vertaalde pagina's samen met de originele links. Zodat u alleen te blijven met de werkelijke webmaster tools configuratie voor sitemap en Google zal krijgen.

Lid

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Maar je hebt sitemap geïntegreerd - dat werd gedaan tijdens de installatie - wat is het probleem? Iets werkt niet? ... Heeft u zelfs controleren werkt het en zag geen enkele URL drastisch verbeterd? Als er een probleem is - kunt u vertellen wat er mis is.

Over Geografische targeting - Ik wist niet dat het zo'n mogelijkheid om een domein te richten op verschillende locaties op basis van URL maskeren. Weet je zeker dat webmaster tools zoiets ondersteunt?
    Ja ze doen, ik deed wat uitgebreid onderzoek en dat doen ze. Ik heb momenteel een aantal opgezet die manier, maar im het testen van de wateren voordat u ze allemaal.
    Laatst bewerkt door vBET; 25-04-10 in 22:34. Reden: citaat bbcode gecorrigeerd

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Quote Oorspronkelijk geplaatst door hotslot View Post
    Ja ze doen, ik deed wat uitgebreid onderzoek en dat doen ze. Ik heb momenteel een aantal opgezet die manier, maar im het testen van de wateren voordat u ze allemaal.
    OK. Echt ik liever geen advies geven over iets waarvan ik niet weet. En ik heb net ontdekt dat je in staat zijn om cet verschillende locaties om een domein op basis van URL-maskers.
    Als je wilt kunnen schrijven voor andere gebruikers hoe dat te doen - ik denk dat ze konden sierlijk voor een goede artikel over dat (zelfs korte een) zijn.

Laatst bewerkt door vBET; 25-04-10 in 22:52. Reden: typo

Pagina 2 van 2 FirstEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •