Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 29

Onderwerp: Upgrade naar de nieuwste versie 4101BF vandaag voor lang link rel="alternatieve" hreflang

Senior Member

Default Upgrade naar de nieuwste versie 4101BF vandaag voor lang link rel="alternatieve" hreflang

DUS heb ik een upgrade van de vbet toevoegen IBM en vooral de link rel="alternatieve" hreflang code voor de vertaalde pagina ' s, maar dit wordt niet weergegeven na de upgrade. Ik deed het verwijderen van de cloudlflare cache om er zeker van was niet daar.

Senior Member

ping - niet of ik het gemist somhing, opnieuw ingeschakeld in instellingen en nog steeds geen waarde

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hallo, sorry maar ik weet niet of begrijp ik het probleem. Je maakte vBET update is geïnstalleerd en u wilt gebruik maken van IBM translation. Ik neem aan dat u hebt gemaakt IBM-account en het instellen van de juiste instellingen in Admin CP > vBET > Translation Providers voor "IBM Watson FREE/Commercial Translation API key" en "IBM Watson FREE/Commercial Translation API URL". Als je dat deed en wonder doet IBM vertaling is echt werkt, kunt u deze controleren door ze te uploaden op uw forum-bestand van vBET pakket (do-not-upload\tools\providers-tests\test_ibmwatson.php) en het controleren van de status van de vertaling in uw bower (zet de URL van je forum met /test_ibmwatson.php). Dat is hoe je ervoor kan zorgen dat IBM vertaling is voor u of dit het probleem is.

Je schreef ook over "rel="alternatieve" hreflang" - en Zij begrijpen niet wat is het probleem hier. Wat bedoel je met hreflang? Hoe zit het met de rel="alternatieve"? Welke instelling u precies over schrijven (schrijf het volledige pad)? Waar het stel te verschijnen en waarom? Sorry - ik ben niet te vangen. Kunt u uitleggen meer.
    Laatst bewerkt door vBET; 09-03-19 in 21:40.

Senior Member

Sorry, ik wilde de IBM watson, (nog steeds het krijgen van de sleutel als het verwarrend kan worden) -- Geen probleem er met vbet

Het echte probleem, ik heb de update als ik moet het rel="alternatieve" hreflang" meta tags toegevoegd aan de vertaalde pagina ' s, en dat is niet weergegeven, ook al heb ik het ingeschakeld in de instellingen--

Code:
    Adds "alteranate" tags on the page. "Alternate" tags helps Google serve the correct language or regional URL (more information). Enabling this option will have a negative impact on performance (time overhead of adding tags and sending more data to users).

Ik begrijp het probleem nu. Houd er rekening mee dat "alternatieve" is alleen toegevoegd voor de gasten en het is alleen zichtbaar in HTML (niet in de browser), want het is voor crawlers, niet voor echte gebruikers.

Ook werkt het alleen voor Url 's vertaald en u niet met behulp van een SEO-optimalisatie voor Url' s (zoals opgenomen in vBulletin omdat vBulletin 4, hoeft alleen maar te configureren vBulletin en dan ook configureren vBET te herkennen en te vertalen Url ' s). Als je dat doet en nog steeds heb probleem met "alternatieve" laat het ons weten, wij zullen het onderzoeken.

Senior Member

ahh ok ik heb niet gecontroleerd, zonder ingelogd te zijn.

Senior Member

Veiwing bron van https://www.allfreechips.com/de/

Zonder ingelogd te zijn zie ik niet in de tag?

Wanneer de optie is ingeschakeld aanvullende HTML-code moet worden toegevoegd voor de gasten:
    Code:
    <link rel='alternate' hreflang='...
    Dit dient te worden toegevoegd voor elke URL die je al hebt vertaald in de cache voor de eigenlijke pagina. Dus om het wokken, u moet ook het vriendelijke Url 's (alleen dan Url' s worden vertaald). Ik zie dat je al hebt staan, maar je hebt een aantal problemen met de configuratie met uw vriendelijke Url 's - op de forum pagina heb je leuke vriendelijke Url' s, maar na het klikken wordt u doorgestuurd naar niet-vriendelijke URL (met showthread.php). U moet corrigeren in uw configuratie.

Ook de "alternatieve" is alleen toegevoegd als gast cache wordt gebruikt. Het is niet beschreven in de beschrijving parameter te houden is het makkelijker te begrijpen is, maar het is gemaakt in doel - om redenen van performance (cache pagina is goedkoop te verkrijgen, maar als gast cache is uitgeschakeld, dan krijgt elk moment alle vertaalde Url ' s voor dezelfde pagina te duur zou zijn voor forums die alle 53 talen op).
    Laatst bewerkt door vBET; 11-03-19 in 21:36.

Senior Member

Ik zie dit showthread gebeurt alleen wanneer je niet in het engels is , is dit een vbet instelling im ontbreekt?

Het gebeurt op uw forum als je in het engels ook. Ga naar de link voor enkele thread op het forum en zie dat u wordt omgeleid. Op de vertaalde pagina ik zie je links met showthread.php van het begin, maar op de engelse pagina die worden showthread.php wanneer je er op klikt (u wordt doorverwezen). Dus dit is het belangrijkste punt hier - als uw vBulletin herkent showthread.php als de juiste Url 's (omleidingen), waarschijnlijk is dit de reden waarom op de vertaalde pagina' s die u van het begin showthread.php Url 's (vBET wijzigingen Url' s toe te voegen taal er en het lijkt erop dat het krijgt een dergelijke Url ' s van vBulletin - dit is de enige manier voor ons te veranderen wat we kunnen krijgen).

Als u zeker wilt zijn dat het niet vBET probleem, u kunt tijdelijk uitschakelen plugin door Admin CP en zie wat er gebeurt. U kunt ook tijdelijk uitschakelen .htaccess regels voor vBET.

vBET instelling voor SEO Url ' s zijn in Admin CP > vBET > Main > Link Type.
    Meer info over vBET configuratie en vBulletin configuratie vindt u in readme.html bestand van vBET pakket (er zijn een aantal adviezen over SEO links).
    Zorg er ook voor, dat u ondersteund SEO motor. vBET ondersteunt vBSEO (oud-oplossing) en vBulletin native SEO links.
    Laatst bewerkt door vBET; 13-03-19 in 09:18.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •