Im met behulp van dragonbyte, ik ging hoewel het engels en het zou lijken OK. laat me blijven kijken
Im met behulp van dragonbyte, ik ging hoewel het engels en het zou lijken OK. laat me blijven kijken
OK, dus in het engels, het ziet er allemaal correct, het veranderen van lang haar het tonen van de forunthread? ext.. niet VBET naam van de url 's voor de vertaalde pagina' s? Engels ingelogd of alle links zijn .html herschrijft?
Alleen wanneer de pagina is vertaald werkt de url niet opnieuw geschreven
Eenmaal weer in het engels is het niet juist is, want je wordt omgeleid naar showthread.php pagina en je moet het niet. URL in uw browser moet hetzelfde zijn als in de front-page - SEO-vriendelijk.
Bijvoorbeeld:ga naar pagina:
U zal omgeleid worden naar:Code:https://www.allfreechips.com/phpBB2/new-members-forum/10209-new-members-please-read-before-posting-new-post.html
Dat zou niet mogen gebeuren.Code:https://www.allfreechips.com/phpBB2/showthread.php?t=10209&page=10&p=75367#post75367
Wat gebeurt er met Url 's op de vertaalde pagina' s kan worden in verband met dit probleem, dus deze eerst moeten worden opgelost.
Duidelijk vBulletin niet herkent juiste URL en maken omleiding niet zoekmachine vriendelijk is.
Zoals ik schreef u kunt eenvoudig controleren, is het in verband met vBET of niet - zie vorige post.
Ik kan niet het opnieuw aanmaken van de nieuwe post sectie in de draad. Als ik klik op uw url het re-directs, maar het forum te klikken toont normale seo freindlt url ' s. Ik dacht dat ik ok was met VB maar waar bent u het krijgen van de nieuwe post link voor een thread?
U vindt "nieuw-post" links op je forum hoofdpagina:
Controleer doet vBET is in verband met "nieuw-post" probleem door te schakelen voor een moment. Als niet - vinden van oplossing. Indien ja, - we zullen u helpen.Code:https://www.allfreechips.com/phpBB2/
Ik zie ook een ander probleem. Als ik zie nu niet "nieuw-post" links uw SEO links werkt prima, maar je kan niet gaan naar de vertaalde pagina - je hebt omleiding terug naar de engelse pagina. Dit gebeurt alleen op de schroefdraad links (sub forums zijn OK).
Zorg ervoor dat uw .htaccess bestand is OK. Zorg er ook voor dat u ondersteund door vBET SEO links. Houd er rekening mee dat vBET vereist de integratie met vBSEO als je het gebruikt (zoals beschreven in readme.html).
Als u bevestigt dat uw configuratie is prima en de kwestie zal nog steeds gebeuren, wij zullen u helpen op te lossen het op je server. Nog steeds eerste, gelieve braak onze instructies. Installatie/configuratie van de service is betaald, wij helpen u gratis of dit een vBET bug. Dus eerst moeten we om te bevestigen dat uw configuratie is prima en de "nieuwe-post" probleem is in verband met vBET. Zolang SEO niet werkt prima zonder vBET we kunnen niet verwachten dat ze prima werken met vBET.
Laatst bewerkt door vBET; 15-03-19 in 15:13.
Ik had je team veranderen de htaccess een lange tijd geleden voor het forum en niet forum-pagina ' s, ik ging ook met Dragonbyte SEo in plaats van vbseo. Ik weet ik kan het niet verwijderen van de VBSE functies nog steeds zonder de fout, zelfs al is de plugin is verwijderd van vbulletin.
hier is het forum directory htaccess gerelateerd.
Code:RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/phpBB2/ [L,QSA] RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/phpBB2/$2 [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|dbseo_sitemap/|cron) RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/ RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|dbseo_sitemap) RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ dbseo.php [L,QSA] RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/ RewriteRule ^(.+)$ dbseo.php [L,QSA]
In de root directory heb ik veel van cpanel toegevoegd comodo lijnen met vbet toegevoegd als ook voor buiten de forum pagina ' s, maar dat moet geen invloed newthread ext.
Ik ging ook door alle Dragonbyr=te-instellingen en vbet en geen vermelding van het nieuwe thread. Ik zal betalen een vergoeding om deze keek dichter indien nodig te corrigeren.
Dragonbyte SEO wordt NIET ondersteund door vBET - dit is de reden waarom je problemen hebt. We zijn niet van plan om de ondersteuning van externe SEO motoren, omdat vBulletin heeft een eigen SEO motor sinds 4.0. Wij ondersteunen de integratie met vBSEO als achterwaartse compatibiliteit voor forums voordat 4.0 of die niet willen veranderen SEO motoren. Forums die wilt verwijderen vBSEO hebben gratis SEO-engine in vBulletin sinds 4.0.