Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 12

Onderwerp: Check Statuscode 301 302 vs

Lid

Default Check Statuscode 301 302 vs

Hi!

Ik controleerde mijn site over deze dienst (redirect-checker.org) en kreeg een error

Resultaat
    https://mysitename.com
    302 Gevonden
    https://mysitename/de/
    200 OK

Problemen gevonden:
    Je gebruikt een 302 redirect. Dit betekent, dat het eigenlijk inhoud is tijdelijk niet bereikbaar en zullen snel terug komen. Gebruik een 302-omleiding voor het algemeen verplaatst van pagina ' s is een slecht idee. Zoekmachine bot kan niet volgen of mee omgaan als tijdelijk. Voor SEO is dit ook een slecht idee, omdat er geen link juice zal worden overgedragen naar de gekoppelde pagina ' s.
    vBulletin 4.1.4, vBet 4.9.1
    vBET - Taal Detectie - Altijd vertrouwen gebruiker

Ik vraag om uw hulp bij het oplossen van deze fout.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Hallo. De gegevens die u verzendt niet nauwkeurig is. Stuur gedetailleerde beschrijving met echte data, zodat we kunnen controleren. Ook omleidingen worden gebruikt door vBET als u omleiden naar de taal of je lost tracking-URL (was op de vertaalde pagina en voor een of andere reden ga direct naar de niet vertaalde pagina, niet door het gebruik van de vlag). Dus we zijn met het doel en op de juiste wijze.

Lid

Hello!

Ik wilde om de uitgebreide gegevens met een persoonlijk bericht, maar ik kreeg een error:

U hebt niet de toestemming om toegang te krijgen tot /forum/private.php op deze server.

Dit wordt veroorzaakt door de beveiliging mod - we zijn nog steeds het vinden van regels die moeten worden uitgeschakeld. Probeer het opnieuw en stuur ons uw IP-adres, zullen we in staat zijn te vinden in de logs die regel gestopt met u en uit te schakelen.

Lid

Mijn IP: 195.135.197.233

of dynamische IP-adres van de mobiele operatoren
    Laatst bewerkt door Vetall; 02-11-18 in 09:59.

Bedankt - ik vond het in logboeken en gehandicapten een mod security regel. Gelieve opnieuw te proberen. Als het nog niet werkt, dan zal ik het uitschakelen naast de regel die u blokkeert.

Lid

Text automatically translated from: Russian to: Dutch
    Translated text
    Niet werkend:
    Original text

Verboden
    U hebt niet de toestemming om toegang te krijgen tot /forum/ru/private.php op deze server.
    Laatst bewerkt door vBET; 02-11-18 in 18:10. Reden: toegevoegd lang bbcode

OK. Een andere mod regel voor de beveiliging uitgeschakeld en Apache opgestart. Hoe is het nu?

Lid

allemaal dezelfde fout:

Verboden
    U hebt niet de toestemming om toegang te krijgen tot /forum/ru/private.php op deze server.

OK, nog een mod regel voor de beveiliging uitgeschakeld (het denkt dat u aan het maken was van SQL injectie-aanval). Gelieve opnieuw te proberen en sorry voor het ongemak, maar er is geen set van regels uit te schakelen voor vBulletin en we moeten om te ontdekken dat het geval.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •