Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 7 van 7

Onderwerp: PHP Waarschuwing: preg_replace(): De /e modifier wordt niet langer ondersteund, gebruik preg_replace_callback

Junior Member

Exclamation PHP Waarschuwing: preg_replace(): De /e modifier wordt niet langer ondersteund, gebruik preg_replace_callback

Met behulp van 2.4. fout pastebin .com/T6zMP1Uv

Ook zag ik de verslagen van de andere bugs? Kunt u niet som ze allemaal in een patch te werken, dus ik zal niet nog een bug na deze?

Ik moet deze mod dringend voor mijn project.

Kunt u helpen meneer?

Ik ben ook zeer geïnteresseerd om te weten welke mod je gebruiken voor:; U bent alleen toegestaan om te posten Url ' s naar andere websites na 15 posts of meer.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Dit is reeds gecorrigeerd in de betaalde versies. Binnenkort maken we de release van de gratis versie en dit probleem zal worden gegaan.
    Laatst bewerkt door vBET; 22-07-18 in 16:04.

Junior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Dit is reeds gecorrigeerd in de betaalde versies. Binnenkort maken we de release van de gratis versie en dit probleem zal worden gegaan.
    Heb je een tijdsbestek? We hebben het over een week? een maand?

Junior Member

Ook nog een vraag,

Bieden jullie ook een soort van retourbeleid in het geval proberen we de volledige versie en het werkt niet?

De wijzigingen zijn al in de code, klaar om te worden vrijgegeven elke minuut. Het is gewoon een kwestie van prioriteiten op dit moment wat meer belangrijke dingen zijn die de tijd nemen. Dus misschien zullen we vrij vandaag, misschien volgende week.

Er is geen teruggave beleid voor de betaalde versie kunt u hier testen met volledige mogelijkheden, zodat u weet wat u koopt. Een terugkeer beleid zou vreselijk ingewikkeld licentie. Wanneer u Windows kopen, koopt u Windows - gewoon. Hetzelfde met vBET. Veel aanbieders mogelijk maakt om gebruik van trial-versie, maar als je het koopt, je koopt. We bieden u een volledige live-versie op ons forum, om te controleren hoe het werkt.

Junior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    De wijzigingen zijn al in de code, klaar om te worden vrijgegeven elke minuut. Het is gewoon een kwestie van prioriteiten op dit moment wat meer belangrijke dingen zijn die de tijd nemen. Dus misschien zullen we vrij vandaag, misschien volgende week.

Er is geen teruggave beleid voor de betaalde versie kunt u hier testen met volledige mogelijkheden, zodat u weet wat u koopt. Een terugkeer beleid zou vreselijk ingewikkeld licentie. Wanneer u Windows kopen, koopt u Windows - gewoon. Hetzelfde met vBET. Veel aanbieders mogelijk maakt om gebruik van trial-versie, maar als je het koopt, je koopt. We bieden u een volledige live-versie op ons forum, om te controleren hoe het werkt.
    Kunt u contact met mij op om de e-mail die ik stuur je een PM als je dat doet laat de fix versie? We moeten dit dringend. Dank u meneer.

Nieuwe versie van gratis versie is beschikbaar op www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=232456
    Genieten!

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •