Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 10 van 10

Onderwerp: vBET 3.0.0 nu beschikbaar voor gekozen forums

  1. #1
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default vBET 3.0.0 nu beschikbaar voor gekozen forums

    Hi



    En ik wil alle forum eigenaren die steunde dit product bedanken. Vanaf vandaag vBET 3.0.0 is beschikbaar voor:
    imported_silkroad, Megatr0n, KrisP, nectons, CareyCrew, ghisirds, vitoreis, dai-kun, cyc, mosz, CThiessen, actolearn, jaconi, andie215, yahoooh, Bollie, chick

    Deze gebruikersnamen zijn van vbulletin.org en als je geïnteresseerd bent over details zie hier: vBulletin.org Forum - Los bericht bekijken - vB Enterprise Vertaler

    Laatst bewerkt door vBET; 23-10-09 in 17:01.

  2. #2
    Banned
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    4

    Default Wanneer is 3.0.0 zal worden te koop?

    Hi there,

    Is er een schatting tijdlijn op vBET3.0.0 's beschikbaar voor de aankoop? Ik heb een client die is zeer geïnteresseerd in het gebruik van de functionaliteit, en wil hen een schatting op tijdslijn en kosten.

    Bedankt,
    -Ray

  3. #3
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    We willen deze beschikbaar te maken in twee weken iets tussen 2-4 weken is meer veilig schatting

  4. #4
    Banned
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    4

    Default Geschatte prijzen?

    Heel erg bedankt voor het reageren. Elk woord op de prijzen die in rekening gebracht voor deze versie?

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    De definitieve prijzen is nog niet ingesteld, maar ik zal toevoegen dat wij geweldige promotie voor de eerste maanden van de verkoop van planning - 50% korting

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Het is niet gemakkelijk om te zeggen voor mij, en ik had nooit gedacht dat dit zal plaatsvinden, maar: Het spijt me dat ik gratis licenties gegeven aan mensen die belangeloos mij geholpen door donaties

    Ik krijg post (verplaatst dit uur) met de chantage van een man die niet van toepassing op genoemde groep, die ofwel geef ik hem wat speciale aanbieding of zal hij slechte dingen over mij schrijven op vbulletin.org ... Ik was echt blij om u mijn gave, helaas nu ben ik beginnen het te betreuren als gevolg van acties van sommige mensen die willen dat ik oneerlijk met mijn aankondiging en zelfs zijn threating me om dit te doen ...


  7. #7
    Lid
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    38

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Het is niet gemakkelijk om te zeggen voor mij, en ik had nooit gedacht dat dit zal plaatsvinden, maar: Het spijt me dat ik gratis licenties gegeven aan mensen die belangeloos mij geholpen door donaties

    Ik krijg post (verplaatst dit uur) met de chantage van een man die niet van toepassing op genoemde groep, die ofwel geef ik hem wat speciale aanbieding of zal hij slechte dingen over mij schrijven op vbulletin.org ... Ik was echt blij om u mijn gave, helaas nu ben ik beginnen het te betreuren als gevolg van acties van sommige mensen die willen dat ik oneerlijk met mijn aankondiging en zelfs zijn threating me om dit te doen ...

    Vreemd, het bedrijfsleven is zo. Het heeft me een paar jaar (misschien 10) om te leren hoe om te gaan met dit soort dingen effectief. De manier waarop ik het zie is, mensen zakelijke beslissingen te nemen voor allerlei redenen, ze zelden persoonlijk zijn dus niet persoonlijk op hen.

    Mensen die tellen bijna altijd zien door lasterlijke claims of leugens. De meeste mensen zullen genoeg intelligentie hebben om hun eigen mening, zou het aanmatigend om iets anders te denken.

    Wat we het hier over hebben is in feite 12 cent per dag, zijn er geen wetten tegen je het niet accepteren van 12 cent per dag van deze persoon. Er zijn echter wetten tegen hem te belasteren van uw bedrijf, maak vrienden met een advocaat

  8. #8
    Banned
    Geregistreerd
    November 2009
    Berichten
    23

    Cool

    Ofwel Ik zal enkele speciale aanbieding of dat hij slechte dingen over me schrijven in vbulletin.org
    Text automatically translated from: Arabic to: Dutch
    Translated text
    Alleen vBET
    Niet de zorg voor deze mensen .. Hun gedrag is erg slecht

    En uit uw bedrijf en uw creativiteit
    Ik wens u veel succes



    Original text
    Laatst bewerkt door maxvb; 14-11-09 in 21:17.

  9. #9
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door maxvb View Post
    Text automatically translated from: Arabic to: Dutch
    Translated text
    Alleen vBET
    Niet de zorg voor deze mensen .. Hun gedrag is erg slecht

    En uit uw bedrijf en uw creativiteit
    Ik wens u veel succes



    Original text
    Bedankt voor het goede woorden Hoe dan ook - wie zou denken, dat het maken van discussie in verschillende talen kan zo makkelijk. Ik begrijp elk uw zin

  10. #10
    Lid
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    38

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Bedankt voor het goede woorden Hoe dan ook - wie zou denken, dat het maken van discussie in verschillende talen kan zo makkelijk. Ik begrijp elk uw zin
    zeer waar!

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •