Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 10 van 10

Onderwerp: vBET 3.0.0 nu beschikbaar voor gekozen forums

Hybride Weergave

Vorige Post Previous Post   Next Post Volgende Post
  1. #1
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default vBET 3.0.0 nu beschikbaar voor gekozen forums

    Hi



    En ik wil alle forum eigenaren die steunde dit product bedanken. Vanaf vandaag vBET 3.0.0 is beschikbaar voor:
    imported_silkroad, Megatr0n, KrisP, nectons, CareyCrew, ghisirds, vitoreis, dai-kun, cyc, mosz, CThiessen, actolearn, jaconi, andie215, yahoooh, Bollie, chick

    Deze gebruikersnamen zijn van vbulletin.org en als je geïnteresseerd bent over details zie hier: vBulletin.org Forum - Los bericht bekijken - vB Enterprise Vertaler

    Laatst bewerkt door vBET; 23-10-09 in 17:01.

  2. #2
    Banned
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    4

    Default Wanneer is 3.0.0 zal worden te koop?

    Hi there,

    Is er een schatting tijdlijn op vBET3.0.0 's beschikbaar voor de aankoop? Ik heb een client die is zeer geïnteresseerd in het gebruik van de functionaliteit, en wil hen een schatting op tijdslijn en kosten.

    Bedankt,
    -Ray

  3. #3
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    We willen deze beschikbaar te maken in twee weken iets tussen 2-4 weken is meer veilig schatting

  4. #4
    Banned
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    4

    Default Geschatte prijzen?

    Heel erg bedankt voor het reageren. Elk woord op de prijzen die in rekening gebracht voor deze versie?

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    De definitieve prijzen is nog niet ingesteld, maar ik zal toevoegen dat wij geweldige promotie voor de eerste maanden van de verkoop van planning - 50% korting

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Het is niet gemakkelijk om te zeggen voor mij, en ik had nooit gedacht dat dit zal plaatsvinden, maar: Het spijt me dat ik gratis licenties gegeven aan mensen die belangeloos mij geholpen door donaties

    Ik krijg post (verplaatst dit uur) met de chantage van een man die niet van toepassing op genoemde groep, die ofwel geef ik hem wat speciale aanbieding of zal hij slechte dingen over mij schrijven op vbulletin.org ... Ik was echt blij om u mijn gave, helaas nu ben ik beginnen het te betreuren als gevolg van acties van sommige mensen die willen dat ik oneerlijk met mijn aankondiging en zelfs zijn threating me om dit te doen ...


Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •