Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 9 van 9

Onderwerp: -Start-vbet-niet-vertaald-gebied-sabine-f-end-vbet-niet-vertaald-area - u.html

Lid

Exclamation -Start-vbet-niet-vertaald-gebied-sabine-f-end-vbet-niet-vertaald-area - u.html

Hi

In mijn Google Webmaster Central Ik heb ongeveer 5000 Crawling fouten voor leden urls als volgt:

Ik denk dat er een bug

StarBuG

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Ja - het ziet er zeker willen. Kunt u bepalen op welke pagina wordt gegenereerd zo'n link? In plaatsen waar we gecontroleerd links zijn prima. Dus er is een opvatting die we missen. Het zou heel, heel nuttig zijn als u ons zou kunnen geven URL naar de pagina waar deze gebroken lid koppeling bestaan.

We zullen werken aan dit, maar toch raden we onze gebruikers te vertalen ledenpagina's blokkeren door robots.txt Dergelijke pagina's hebben geen nuttige inhoud bij allen en het blokkeren van het zal u betere prestaties. Met andere woorden: wat voor u nodig hebt om geïndexeerde ledenpagina's hebben? En wat voor losse server resources om het te vertalen voor robots kruipen deze pagina's? Dus kijk hier voor voorbeeld van een robot.txt-bestand te blokkeren veel inhoud die je echt niet nodig te hebben geïndexeerd (zoals: ledenpagina's, kalender, zoeken):
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1178
    Laatst bewerkt door vBET; 10-03-10 in 17:45.

Lid

Hoe moet ik Lokate zulke links?
    Ik probeer om mijn ogen open, maar ik kan niets beloven

Lokaliseren is het probleem hier

BTW - je kunt ontdoen van dit probleem te krijgen door het uitschakelen van optie "Do not translate gebruikersnamen '- dit is de oorzaak.

Lid

Maar het vertalen van gebruikersnamen heeft geen zin

Geen speciaal Daarom hebben we deze optie toegevoegd. Zoals we zien het veroorzaakt wat problemen en we kunnen niet precies bepalen hoe. Hoop dat we zullen vinden waar zoiets wordt gegenereerd

vBET 3.3.2 is veranderd niet vertaald gebied - is dit probleem nog steeds gebeurt in de nieuwe versie? Had om te vragen, omdat we nog niet kunnen weergeven (we weten niet op welke pagina's die gebroken links werden gegenereerd).

Voor degenen die niet weten nieuw niet vertaald gebied is korter ans lijkt erop dat: <-! VBET_SNTA -> <! - VBET_ENTA -> en

Dus als je iets dergelijks in de Webmaster Tools fouten, dan moet u er naar ons. We zijn niet zeker is dit probleem nog steeds bestaat, want we waren nooit in staat om het te reproduceren.

Geen informatie over de actuele kwestie - sluiten. Zal worden heropend indien nodig.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •