Informatie van gebruikers: Hier melden wij fouten Forum - Pagina 236 Bij langere berichten verschijnen fout: Code: Catchable fatal error: Argument 3 passed to vbet_containsSeparated() must be an instance of int, integer given, called in /usr/local/www/apache24/data/forum.alfaholicy.org/includes/vbenterprisetranslator_functions_detection.php on line 158 and defined in /usr/local/www/apache24/data/forum.alfaholicy.org/includes/vbenterprisetranslator_functions_detection.php on line 173 Het bestand vbenterprisetranslator_functions_detection.php te markeren als een opmerking van de volgende regels: Code: //if(vbet_containsSeparated($message, $ignoredLen, $index)) {^M //$message = substr_replace($message, ''.$ignored.''$ Index, ignoredLen $) $ ^ M // index + = VBET_NOTRANSLATE_LENGTH;} // ^ M ^ M Deze oplossing heeft geholpen, maar ik weet niet van de commentaren niet iets belangrijks heeft te markeren?
Catchable fatal error: Argument 3 passed to vbet_containsSeparated() must be an instance of int, integer given, called in /usr/local/www/apache24/data/forum.alfaholicy.org/includes/vbenterprisetranslator_functions_detection.php on line 158 and defined in /usr/local/www/apache24/data/forum.alfaholicy.org/includes/vbenterprisetranslator_functions_detection.php on line 173
//if(vbet_containsSeparated($message, $ignoredLen, $index)) {^M //$message = substr_replace($message, ''.$ignored.''$ Index, ignoredLen $) $ ^ M // index + = VBET_NOTRANSLATE_LENGTH;} // ^ M ^ M
Je commentaar uit het verpakken van woorden / zinnen van de boodschappen die in notranslate bbcodes. Is uw bestand vbenterprisetranslator_functions_detection.php is zeker geldig? Deze functie moet er zo uitzien: PHP Code: if(vbet_containsSeparated($message,$ignoredLen, $index)) { $message = substr_replace($message, '[notranslate]'.$ignored.'[/notranslate]', $index, $ignoredLen); $index += VBET_NOTRANSLATE_LENGTH; } U kunt proberen om de meest recente update en vBET'a bestand te downloaden (ik kan zien dat u de laatste versie). Als je niet negeren woorden / zinnen in AdminCP->vBET->Translation Options->Ignored words/sentences dan is deze functie is niet theoretisch je nodig hebt.
if(vbet_containsSeparated($message,$ignoredLen, $index)) { $message = substr_replace($message, '[notranslate]'.$ignored.'[/notranslate]', $index, $ignoredLen); $index += VBET_NOTRANSLATE_LENGTH; }
Laatst bewerkt door Marcin Kalak; 18-05-17 in 15:49.
Helaas, ik gebruik negeren woorden. Want in plaats van de Alfa Romeo Alfa Romeo legt me. Hoe dat te doen, dat was ok? Vóór de aankoop en installatie van de nieuwste versie (een paar dagen geleden) Ik gebruikte de gratis versie. Misschien is dat de reden waarom deze bloemen?
Top opnieuw downloaden van de nieuwste versie en vBET u bestanden uploaden vanaf een map uploaden overschrijven van hen op de server.
Om dit probleem op te lossen zijn: 1) Open het bestand: includes/vbenterprisetranslator_functions_detection.php 2) Zoek de regel: PHP Code: function vbet_containsSeparated($text, $ignoredLen, int $index) { 3) Vervangen om: PHP Code: function vbet_containsSeparated($text, $ignoredLen, $index) { Deze verandering zal in de volgende versie vBET worden ingevoerd. Houd er rekening mee dat, om de oude woorden wikkel in de tag [notranslate], gebruik AdminCP->vBET Tools->Opaque Ignored Words.
function vbet_containsSeparated($text, $ignoredLen, int $index) {
function vbet_containsSeparated($text, $ignoredLen, $index) {
Laatst bewerkt door Marcin Kalak; 27-05-17 in 09:05.
Bekijk Tag Cloud
Forum Regels