Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 2 van 2

Onderwerp: Pre-Sales/Upgrade Vraag - Is vBET nog steeds onderhouden?

Junior Member

Default Pre-Sales/Upgrade Vraag - Is vBET nog steeds onderhouden?

Hallo,
    Ik ben nog steeds een oudere versie van vBET (op mijn oudere v3.8.9 vBulletin) -- en op zoek naar een upgrade van de site naar de nieuwste v5 stabiele versie en vervolgens een upgrade vBet naar de huidige versie (mits het werkt). Ik vraag dit omdat ik zie geen berichten voor een lange tijd...

Ik ben ook graag een upgrade van de site SSL ingeschakeld en juist dat vBulletin 5 is 'SSL-compatibel' -- zal vBET ook werken als de installatie is geconfigureerd voor SSL?

Kunt u mij laten weten op deze?

Bedankt

Banned

vBET is een verfijnde functionaliteit en klanten zelden in de problemen, dus er is weinig nieuwe berichten.
    vBET 5 is getest op versie vB 5.1.9. Je kunt testen of de vBET 5 op onze test forum: Forums - Test forum vBET 5. Gewoon inloggen op een account testen.
    Op dit moment zijn er geen openstaande kwesties in verband met SSL. vBET werken op het resultaat voordat het wordt doorgestuurd aan de buitenkant, zodat een codering mag geen impact hebben op het werk vBET.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •