Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 2 van 2

Onderwerp: vBET isue met Google API

Banned

Default vBET isue met Google API

Hallo daar, ik ben een admin van een site die gratis versie van vBET2.3.8 onlangs de site werd geblokkeerd door Google runs. Ik heb contact met hen over deze kwestie en zij vertelden me dat ik nodig om de userip parameter toe te voegen aan het IP adres van de eindgebruiker ten behoeve van wie de server is het maken van de API verzoek, als ik wil dat ze me te deblokkeren leveren.

Ik zou graag uw hulp in deze kwestie omdat ik echt nodig om dit op te lossen, als u cant make de daadwerkelijke veranderingen op zijn minst mij leiden naar de juiste richting, zodat ik kon maken van de veranderingen mezelf als ik enigszins beperkt php programmeren vermogen.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Ik heb al oplossing voor het voor bepaalde tijd. Ik heb niet gemaakt release in gratis versie, want als ik weet dat userip is alleen aangeraden niet verplicht. Ik heb geen tijd om die versie nu, dus volg deze instructies:

1. Open bestand / includes / vbenterprisetranslator_functions.php
    2. vinden functie vbet_getTranslationURL ($ van, $ tot)
    3. vervang hele functie (niet alleen deze lijn) door:
    Code:
      function vbet_getTranslationURL($from,$to) {
        global $vbulletin;

if ($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_googleapikey']) {
          return 'http://ajax.googleapis.com/ajax/services/language/translate?v=1.0&format=html&langpair='.$from.'|'.$to.'&key='.$vbulletin->options['vbenterprisetranslator_googleapikey'].'&userip='.$_SERVER['REMOTE_ADDR'];    
        } else {
          return 'http://ajax.googleapis.com/ajax/services/language/translate?v=1.0&format=html&langpair='.$from.'|'.$to.'&userip='.$_SERVER['REMOTE_ADDR'];
        }  
      }
    Na dat contact Google. Ik zie dat we zullen moeten binnenkort met 2.3.x (alle andere versies hebben het al opgenomen als herinner ik me). Geen tijd vandaag - maar waarschijnlijk zal morgen worden vrijgegeven indien u niet wilt dat de gemaakte wijzigingen zelf

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •