Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 3 van 3 FirstEerste 123
Resultaten 21 naar 24 van 24

Onderwerp: Veel problemen met het installeren van op vbulletin 5

Junior Member

Nog een ding Marcin, op htaccess "|core" moet worden toegevoegd aan je submappen RewriteCond %{REQUEST_URI}
    dus het moet er als volgt uitzien:
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp|modcpclientscript|cpstyles|images|css|js|login|auth|ajax|core)
    (bewerkt mijn gids hierboven)
    anders avatars zullen niet worden weergegeven (toegang geweigerd)

Bedankt
    Laatst bewerkt door rafail; 02-10-15 in 20:08.

Banned

Hartelijk dank voor de informatie.

Junior Member

Gewoon om aan te geven dat na dergelijke wijzigingen forum was het erg slecht, sommige pagina ' s werkte goed, zoals ik zei, maar ik merkte dat veel db fouten en problemen op het gebied van vertalingen. Veel pagina ' s waren niet eens vertaald. Dus ik verwijderd vbet (heel moeilijk te doen, want het had veel ingevoerd in de database).

In afwachting van een update die het volledige werk op de vb 5.1.9 en veroorzaakt geen problemen.

Banned

De huidige versie vBET moeten werken voor vB 5.1.9. Geen vertaling van de pagina kan leiden tot uitputting vertalingen grenzen. In een bovenstaande configuratie die ik getest vBET voor vB 5.1.9. Als u nog andere vragen kunt u een nieuw onderwerp maken.

Pagina 3 van 3 FirstEerste 123

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •