Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 6 van 6

Onderwerp: Hoe kan ik de keuze van de taal afdwingen?

Default Hoe kan ik de keuze van de taal afdwingen?

Text automatically translated from: Portuguese to: Dutch
    Translated text
    Hoe kan ik afdwingen voor alle gebruikers kiezen uw moedertaal? Procureu in de AdminCP > veld van de profielen van de gebruiker, maar ik kon het niet vinden iets in verband met vBET.

Ik wens dat dit veld was "Vereist" en het "Noodzakelijk" was toen hij vier wijd kreeg op het Forum.

Ik wil dat alle mijn gebruikers hebben volle tevredenheid in het gebruik van vBET.

Dank je wel!
    Original text

Banned

De gebruiker kan kiezen voor de standaard taal bij het registreren. De gebruiker kan op elk moment worden gewijzigd, wordt de standaard taal in het profiel van de instellingen. U kunt de taal wijzigen detectie in AdminCP->vBET->Taal Detectie dus dat het onafhankelijk is van de taal die de gebruiker heeft ingesteld.
    Laatst bewerkt door Marcin Kalak; 23-06-15 in 11:01.

Translated text
    Ik weet Marcin, slecht ik wil kracht alle gebruikers moeten uw taal te selecteren.
    Original text

Banned

De gebruiker kan de taal tijdens de registratie. Standaard taal in het registratieformulier is de taal waarin de gebruiker vertalen tijdens de registratie pagina.
    U kunt omleiden naar bewerken-profiel voor gebruikers die niet standaard taal in AdminCP->vBET->Diversen.

Translated text
    Perfect Marcin,

Dank je wel!
    Original text

Banned

Ik ben blij dat ik je kon helpen.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten