Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 7 van 7

Onderwerp: Tekst knippen

Default Tekst knippen

Text automatically translated from: Portuguese to: Dutch
    Translated text
    Ik veranderde mijn taal Portugees hier in vBET Forum, slecht wanneer ik de tekst en verzendt, de tekst zal afgesneden, ben jij niet in één stuk. Ik heb 3 keer de tekst om te kunnen publiceren het hier wilt bewerken. Als u wilt kan ik post een video om beter uitleggen.
    Original text
    Laatst bewerkt door Marcin Kalak; 25-05-15 in 08:58. Reden: reparatie bbcode

Banned

Probeer het wissen van cookies in uw browser. Controleer of u het probleem op een andere browser.

Translated text
    Marcin,

Al schoongemaakte cookies en ik geprobeerd met een andere browser, ik vraag me af als ik ben de enige met dit probleem?
    Original text

Banned

Niemand anders deed het niet melden van een soortgelijk probleem en ik kan het niet reproduceren.

Banned

Dit probleem zal worden opgelost in de volgende release.

Translated text
    Ja que o problema será resolvido na próxima versie, vocês conseguiram reproduzi-lo. Qual é o problema que ocasiona esse corte nas mensagens?
    Original text

Banned

Het probleem was de slechte codering UTF-database op de vertaalde pagina ' s. We werken aan een oplossing. In ons forum probleem moet niet gebeuren.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •