Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 8 van 8

Onderwerp: hulp bij dbseo vbet herschrijfregels

Junior Member

Default hulp bij dbseo vbet herschrijfregels

hallo mijn huidige nginx config zoals hieronder

Zou u dan adviseren van de toevoegingen voor vbet. ~(ik begrijp deze zijn getest en zijn in wezen niet ondersteund.)

een beetje wat ik zeg met name bezorgd over is het niet van invloed zijn op de /blog/ map waarin wordpress.

Code:
    server {
            listen 80;
            #listen [::]:80 default ipv6only=on;

server_name www.mydomain.com mydomain.com;
            root /home/user/domains/mydomain.com/public_html;
            access_log /home/user/domains/mydomain.com/logs/access.log;
            error_log /home/user/domains/mydomain.com/logs/error.log;

index index.php index.html index.htm;
            error_page 404 /404.html;

location / {
                try_files $uri $uri/ /dbseo.php;
            }

location /blog/ {
                    index index.php;
                    rewrite ^/blog/(.*)+$ /blog/index.php?$1; # it finally works

}

location ~ ^((?!dbseo).)*\.php$
            {
                    rewrite ^/(.*)$ /dbseo.php last;
            }

# Pass PHP scripts to PHP-FPM
            location ~ \.php$ {
                try_files $uri =403;
                fastcgi_split_path_info ^(/blog)(/.*)$;
                fastcgi_pass unix:/var/run/php5-fpm-username.sock;
                include fastcgi_params;
                fastcgi_index index.php;
                fastcgi_param SCRIPT_FILENAME  $document_root$fastcgi_script_name;
            }

# Enable browser cache for CSS / JS
            location ~* \.(?:css|js)$ {
                expires 30d;
                add_header Pragma "public";
                add_header Cache-Control "public";
                add_header Vary "Accept-Encoding";
            }

# Enable browser cache for static files
            location ~* \.(?:ico|jpg|jpeg|gif|png|bmp|webp|tiff|svg|svgz|pdf|mp3|flac|ogg|mid|midi|wav|mp4|webm|mkv|og$
                expires 60d;
                add_header Pragma "public";
                add_header Cache-Control "public";
            }

# Deny access to hidden files
            location ~ (^|/)\. {
                deny all;
            }

}

Banned

Momenteel ondersteunen We geen dbseo.
    Verandering in seo op dbseo is niet zo eenvoudig. Naast het toevoegen van de regels die u moet gebruiken vBET vertalen zinnen van seo en vervang ze. Voor dit doel moeten worden voor het maken van de juiste controller of haken.

Wij raden aan de hand van de beschrijvende url.

Junior Member

hi

het is een vrij grote oude forum dus ik ga moeilijk om te veranderen naar verschillende url ' s nu. sommige zijn in plaats van het genereren van verkeer voor 5 jaar +

ik zou haten om te verliezen die positie door het veranderen van de url-structuur als er is geen manier om te 301 duizenden van url ' s.

Banned

Bedankt voor uw mening. Een op dit moment zijn we niet van plan te ondersteunen DBSEO.

Junior Member

ok. ik heb gesproken met DBseo supprot en ze hebben gezegd dat ze kunnen hulp bieden hun einde. als ik specifieke vragen opnieuw hoe het zou moeten werken bent u op ok om mij te voorzien van die informatie?

Ik zou een beetje vast te zitten anders.

of is er een specifieke versie of info OPNIEUW vbseo die in staat is om ons te wijzen in de juiste richting proberen op te lossen van de integratie?

Banned

We ondersteunen niet DBSEO. Wij ondersteunen vBSEO en vriendelijke url ' s en niet van plan bent momenteel ondersteunen DBSEO die geen ondersteuning vB5. Vanuit dit perspectief, zowel vB4 en DBSEO producten reeds verouderd zijn. vBSEO werd ondersteund door ons voor de vB-steun vriendelijke url en deze ondersteuning is verplaatst van vB3 te vB4. vBSEO en DBSEO geen ondersteuning voor vB5, wat aangeeft dat dit deel van de markt verdwijnt vervangen door native vriendelijke url die al zijn geleverd in de prijs van het vB en vereisen geen extra kosten. Daarom, onder andere dingen, we zijn niet geïnteresseerd in het ontwikkelen van ondersteuning voor extra motoren seo en blijft op dit moment ondersteund. Als je een vBSEO dan kunt u weer terug naar vBSEO. Wij maken gebruik van vBSEO op vB4 en er zijn geen problemen. Gebrek aan steun vBSEO kan lastig zijn, maar als u de configuratie gecontroleerd en er is geen probleem met het vervolgens ondersteuning is niet nodig.

Junior Member

ok.

ik blijf met vb4.0 om andere redenen.

ik zal proberen en zoek een freelancer om me te helpen.

vbseo is voorbij, dus ja het gebrek aan steun was een probleem en dat was de reden dat ik verhuisd naar dbseo in de eerste plaats. het voegt ook veel meer dan alleen de url ' s, die maak ik gebruik van.

ze boden hun hulp ik was gewoon benieuwd of ik kon u hebben gevraagd op de vragen die zich kunnen voordoen in termen van hoe vbet gewerkt met vbseo zodat ik zou kunnen proberen om het probleem opgelost.

Banned

Integratie vBSEO met vBET werkt door het vervangen van vBSEO functies op vBET functies. Zie: niet-upload/readme.html->Integratie met andere mods->vBSEO Integratie. Functies vBET tekst vertalen en controleren van het goed (met behulp van vBSEO functies) en terug. Deze functies zijn opgenomen in het bestand: upload/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php. Dit bestand zijn opgenomen in de haak: init_startup. Daarnaast vBET stelt een aantal variabelen vBSEO dienovereenkomstig.
    Laatst bewerkt door Marcin Kalak; 02-05-15 in 13:47.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •