Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 8 van 8

Onderwerp: vBET 4.0 misschien niet zo snel

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Default vBET 4.0 misschien niet zo snel

Hi.

Eerlijk gezegd waren we klaar vandaag de dag voor het vrijgeven van vBET4.0.0 Er is een maar - het was getest op vBulletin4.0.1 Voor de productie hebben we een snelle test onder 4.0.2 en het blijkt dat er in totaal rommelen met URL's (omleidingen en codering).

Dus nu zijn we tuning vBET4.0.0 voor vBulletin4.0.2 en er is kans dat we zullen moeten met de release wachten tot vB4.0.3 - ontdekken we serieuze bug in vB4.0.2 die niet kunnen we nu vrij (Af te dwingen Canonical URL 'Streng' - werkt niet voor IE en Opera - vBulletin Forum - Projecten).

Misschien zullen we werken aan onze eigen oplossing proberen te komen rond dit probleem op te lossen als we andere URL kwesties die verschijnt in vB4.0.2

Lid

Ze 250 bugs opgelost in de nieuwste release! Ik kan me voorstellen zijn nogal moeilijk deveolping een uitgebreide mod als zij misschien 700-800 code veranderingen tijdens de eerste 4-5 maanden van de levenscyclus van vBulletin 4. Mijn strategie is niet om vBulletin 4 toch raak voor enkele maanden.

Junior Member

Quote Oorspronkelijk geplaatst door krisp View Post
    Ze 250 bugs opgelost in de nieuwste release! Ik kan me voorstellen zijn nogal moeilijk deveolping een uitgebreide mod als zij misschien 700-800 code veranderingen tijdens de eerste 4-5 maanden van de levenscyclus van vBulletin 4. Mijn strategie is niet om vBulletin 4 toch raak voor enkele maanden.
    Helemaal mee eens.

Ik ben van plan om met 3,8 nog stok voor een lange tijd.

vB 4 in essentie zal nooit GOUD als je beseft het product dat u had voordat u de upgrade (3.8) en hoe al deze nieuwe bugs zijn met terugwerkende kracht gevolgen heeft voor andere standaard functies van vB als ze niet eens aangeraakt, daarmee bedoel ik geen veranderingen in code.

No win situatie dus het is allemaal ongeveer 3,8.

Ja, het is een pijn om software, afhankelijk van iets wat niet erg stabiel in de code te bieden ...

Lid

Text automatically translated from: Hebrew to: Dutch
    Translated text
    Hoewel we allemaal willen een stevig systeem VB4, geduldig wachten tot er zou fix zal het goed werken .... Moment langer dan VB4 zou ik niet voorstellen om nog te verplaatsen.
    Ik had het mis ik mijn systeem upgraden naar 4
    Original text

Quote Oorspronkelijk geplaatst door dacho View Post
    Text automatically translated from: Hebrew to: Dutch
    Translated text
    Hoewel we allemaal willen een stevig systeem VB4, geduldig wachten tot er zou fix zal het goed werken .... Moment langer dan VB4 zou ik niet voorstellen om nog te verplaatsen.
    Ik had het mis ik mijn systeem upgraden naar 4
    Original text
    Ja - ik neem aan dat niet alle vBulletin 4 houdt

Junior Member

Default Groeit snel, brandstof

Text automatically translated from: Chinese to: Dutch
    Translated text
    Groeit snel, brandstof, in de hoop om de details van SEO te doen
    Original text

Quote Oorspronkelijk geplaatst door shikeren View Post
    Text automatically translated from: Chinese to: Dutch