Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 9 van 9

Onderwerp: Ik moet weten of Vbet werken met DBseo

Junior Member

Default Ik moet weten of Vbet werken met DBseo

Hi Guy ' s ik ben op dit moment uitgevoerd VBseo. Ik zou graag om het te vervangen met DBseo en Vbet. Ik moet weten of het zal werken voor de aankoop van het. HEB je de installatie diensten.

Bedankt voor Help

Banned

We zijn niet van plan om de ondersteuning DBSEO op dit moment. Wij ondersteunen vriendelijke Url ' s. Dus vBSEO gebruikers kunnen blijven met vBSEO of overschakelen naar een vriendelijke URL ' s.

Junior Member

VBseo is dood tech. DBseo is veruit de beste van de seo-opties genoemd. Het zou een heleboel zin te ondersteunen DBseo. Het zou uw product veel aantrekkelijker. Elke kans die je zou deze aangepaste code voor ons aan de slag? voor een vergoeding?

Banned

Op dit moment zijn we niet van plan om te integreren met dbseo. vBulletin heeft zijn eigen vriendelijke Url ' s. U kunt proberen om je te integreren op uw eigen risico, maar wees ervan bewust dat als u vBET code, dan moet u het opnieuw instellen na elke vBET update.
    Laatst bewerkt door Marcin Kalak; 12-11-14 in 10:06.

Senior Member

Banned

Als u wilt verwijderen van vBSEO verwijder eerst de integratie van vBET met vBSEO in vBSEO bestanden in .htaccess.
    Als u geen problemen met vBSEO zonder integratie, maar je problemen hebt om na integratie dan maak nieuwe topic en schrijf fouten inhoud.
    Als u de SEO op DBSEO dan kunt u proberen om je te integreren op uw eigen risico, maar wees ervan bewust dat als u vBET code, dan moet u het opnieuw instellen na elke vBET update.
    Laatst bewerkt door Marcin Kalak; 28-11-14 in 10:39.

Senior Member

Gewoon verrast u doorgaan met het bieden van ondersteuning voor een product dat is geëxploiteerd.

Senior Member

Verwijderd .htaccedd code voor vbet seo en alle links hier veranderd van /lang/pagina naar pagina?lang= onzin dus dat is geen oplossing. Ik zal loom over het weer van morgen en zie, en de kans om deze voor een vergoeding? Ten minste stoppen mensen te laten denken dat het installeren van vbseo is het een goed idee op dit punt.

Banned

Als u hebt verwijderd integratie vBET met vBSEO in .htaccess-bestand en in het bestand /vbseo/includes/functions_vbseo_createurl.php, /vbseo/includes/functions_vbseo_url.php dan heeft u deze tijdelijk uitschakelen vBET.
    vBSEO zal dan parseren links in forum taal.
    Het veranderen van de verbindingen zullen dan niet geassocieerd met vBET.

Wij kunnen u helpen verwijderen van integratie vBET met vBSEO, maar later koppelingen wijzigen, is afhankelijk van vBSEO.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •