En een ander overzicht: Oorspronkelijk geplaatst door subiektywny blog geen spanning druppels, de actie vindt plaats effectief ... "War of de elementen" is een goed boek, gaan niet alleen sciencefiction fans, maar iedere lezer die graag weg te breken voor een moment uit het feit Volledige review beschikbaar op subiektywinie.blogspot.com/2015/08/Wojny-zywioow-przebidzenie-ziemi.html En voor degenen die geïnteresseerd zijn: Interview met de auteur van de fantasy-serie "war of de elementen". Een leuk lezen en ik raden u graag te delen als u bevalt. De knoppen zijn er al
A verdere 2 beoordelingen: Oorspronkelijk geplaatst door in-corner-with-book De actie is zeer interessant ... Er is geen ruimte voor verveling-op elke pagina vindt u een heleboel interessante evenementen stroomt snel tempo. ... de vele malen geschrokken Auteur ... Dit is een roman, zeker de moeite waard uw aandacht. Volledige review beschikbaar op in-Corner-with-Book.blogspot.com/2015/09/173-Wojny-zywioow-przebudzenie-ziemi.html Oorspronkelijk geplaatst door kasiek-mysli het verhaal klinkt gewoon geweldig! ... een roman over een dynamische, boeiende verhaal. De lezer snel geschroefd in actie, is een interessante verdere gebeurtenissen. ... Persoonlijk, ben ik zeer interessant het volgende boek van de auteur, en dit boek raden u! Volledige review beschikbaar op kasiek-mysli.blogspot.com/2015/09/Wojny-zywioow-przebudzenie-ziemi.html
De herziene editie nu in de uitverkoop. Voor meer details, ik nodigen u uit om Fanpage serie "war of de elementen".
Bekijk Tag Cloud
Forum Regels