Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 13

Onderwerp: Gratis hoofdstukken van het boek "de oorlog van de elementen," en de cover wedstrijd!

  1. #1
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default Gratis hoofdstukken van het boek "de oorlog van de elementen," en de cover wedstrijd!

    Text automatically translated from: Polish to: Dutch
    Translated text

    Het boek is vrijgegeven. Adviezen en beoordelingen over het boek "oorlog van de elementen. Ontwaken van de aarde: gekweld "
    Quote Oorspronkelijk geplaatst door moje-ukochane-czytadelka
    Dit is een must voor iedere fan van science fiction hebben.

    de auteur hield altijd me in spanning en nieuwsgierigheid
    ...
    Ik kan niet wachten wanneer ik weer naar deze wereld verplaatst
    Quote Oorspronkelijk geplaatst door Ewelina Kiełbasińska
    Ik beveel een boek ik lees net skoczyłam. Het is een ingenieuze, verslavend en intrigerende

    had niet verwacht dat dit na fantasie
    Quote Oorspronkelijk geplaatst door szczere-recenzje.pl
    Als u volledig breken uit de buurt van realiteit en voor een goed paar dagen wilt voor de afvoer van de wereld van de magie, is een oorlog van de elementen zijn iets voor jou.
    ...
    herinnert een beetje Sapkowski van boeken, een beetje van Tolkien, en waarschijnlijk het spel van tronen

    Dit uitgebreide volume (debuut functie de jonge auteur) moet zeker worden op de plank voor iedereen niet alleen tiener minnaar, gestyled op the middle ages landerijen, mysterieuze schepsels en magische duels.
    Quote Oorspronkelijk geplaatst door zapiski-okularnicy.pl
    een boek dat mijn verbeelding en nieuwsgierigheid heeft gestimuleerd. De meest onmiddellijk sięgnęłabym na een ander deel.
    ...
    Ik ben onder de indruk van deze lezing. Had niet verwacht dat me zo gaan.
    ...
    Ik kan aanbevelen voor alle fans van dit genre
    Quote Oorspronkelijk geplaatst door Globster na lubimyczytac.pl
    Er is een meedogenloosheid gevonden op Martin, een enorme multi-dimensionale wereld en een veelheid van draden ala Erikson, of gedetailleerde beschrijvingen van de slag die koppelen aan mij vergeten Realms.
    ...
    Ik was het lezen van de vaak onweerstaanbare verleiding van przekartkowania pagina's om te zien wat er gebeurt met mijn favoriete held.
    ...
    een boek kan ik in goed geweten aanbevelen aan alle fans van het genre
    Links naar de volledige beoordelingen/adviezen beschikbaar op de http://www.wydawnictwozywioly.pl/wpisy/recenzje-i-opinie/



    De oorspronkelijke inhoud van het bericht:
    We zijn blij om te publiceren een gratis monster van het eerste deel van de serie "war of de elementen," met een adellijke titel "ontwaken van de aarde: gekweld" (158 blz). Een Link naar een gratis monster kan worden gevonden op:
    https://www.Facebook.com/Wojny.zywiolow

    Op hetzelfde moment, kondigen een wedstrijd voor de illustratie voor een boekomslag met een prijs waard 1500zł. Volledige bepalingen en voorwaarden van de wedstrijd kunnen worden gevonden in de gebruiksvoorwaarden beschikbaar op de fanpage "war of de elementen" (zie hierboven verbinding).
    Original text
    Laatst bewerkt door vBET; 13-06-15 in 22:37.

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Text automatically translated from: Polish to: Dutch
    Translated text
    Dekking wedstrijd geregeld!

    Met groot genoegen wil ik aankondigen dat de concurrentie voor de afbeelding voor afdekken van het eerste deel van de serie "war of de elementen" onder de titel "ontwaken van de aarde: gekweld" is geregeld. Zelfs aan het begin van de maand

    Ze won de baan, in mijn mening, een fenomenale niveau, met een fantastische lay-out, rekening houdend met de noodzaak voor de implementatie van de typische elementen van de dekking. Artistieke waarde, alsmede de follow-up werk aan de inhoud van de boeken zijn ook groot. Winnen van de wedstrijd post (evenals alle andere werken ingediend voor de wedstrijd) kan hier worden bekeken:
    https://www.Facebook.com/events/752897478115231

    Ik feliciteer de winnaar van de wedstrijd en ik dring er bij u alle aandacht te besteden aan haar werk.

    Ik u eraan herinneren dat er nog steeds een gratis monster in de vorm van 154 pagina's die van het eerste deel van het boek (prologen en de eerste twee hoofdstukken). Een link naar een gratis monster kan hier worden gevonden: https://www.Facebook.com/Wojny.zywiolow
    Original text

  3. #3
    Junior Member
    Geregistreerd
    Dec 2014
    Berichten
    2

    Default

    Bedankt voor de gratis sample, een kijkje nemen op de winnaar van de werken.

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Text automatically translated from: Polish to: Dutch
    Translated text
    Boek nu beschikbaar in de boekhandel

    En voor alle het lot van de tracking-informatie die betrekking heeft op het boek is reeds beschikbaar in de boekhandel
    Ook nog steeds beschikbaar zijn gratis 2 hoofdstukken fanpage downloaden: www.Facebook.com/ wojny.zywiolow

    De uiteindelijke cover:
    Original text
    Laatst bewerkt door vBET; 12-12-14 in 07:53.

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Text automatically translated from: Polish to: Dutch
    Translated text
    Quote Oorspronkelijk geplaatst door Ewelina Kiełbasińska (na fanpage)
    Ik beveel een boek ik lees net skoczyłam. Het is een ingenieuze, verslavend en intrigerende De meeste viel in mijn hoofd dit stuk omdat ik niet dat deze fantasie verwacht: "... een... De dief van de nacht
    Zulk een ding echt geniet

    Bron: commentaar op de fanpage van de oorlog van de elementen
    Original text

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Text automatically translated from: Polish to: Dutch
    Translated text
    Quote Oorspronkelijk geplaatst door szczere-recenzje.pl
    Als u volledig breken uit de buurt van realiteit en voor een goed paar dagen wilt voor de afvoer van de wereld van de magie, is een oorlog van de elementen zijn iets voor jou.

    Dit uitgebreide volume (debuut functie de jonge auteur) moet zeker worden op de plank voor iedereen niet alleen tiener minnaar, gestyled op the middle ages landerijen, mysterieuze schepsels en magische duels.
    Volledige review beschikbaar op szczere-recenzje.pl/michal-podbielski-wojny-zywiolow-przebudzenie-ziemi-udreczeni/2822/
    Original text

  7. #7
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Text automatically translated from: Polish to: Dutch
    Translated text
    Quote Oorspronkelijk geplaatst door moje-ukochane-czytadelka
    Dit is een must voor iedere fan van science fiction hebben.
    ...
    de auteur hield altijd me in spanning en nieuwsgierigheid
    ...
    Ik kan niet wachten wanneer ik weer naar deze wereld verplaatst
    Volledige review beschikbaar op moje-ukochane-czytadelka.blogspot.com/2015/02/242wojny-zywioow-przebudzenie-ziemi.htmlp
    Original text

  8. #8
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Text automatically translated from: Polish to: Dutch
    Translated text
    Quote Oorspronkelijk geplaatst door zapiski-okularnicy.pl
    een boek dat mijn verbeelding en nieuwsgierigheid heeft gestimuleerd. De meest onmiddellijk sięgnęłabym na een ander deel.
    ...
    Ik ben onder de indruk van deze lezing. Had niet verwacht dat me zo gaan.
    ...
    Ik kan aanbevelen voor alle fans van dit genre
    Volledige review beschikbaar op www.zapiski-okularnicy.pl/2015/03/micha-podbielski-wojny-zywioow.html
    Original text

  9. #9
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Text automatically translated from: Polish to: Dutch
    Translated text
    Quote Oorspronkelijk geplaatst door Globster na lubimyczytac.pl
    Er is een meedogenloosheid gevonden op Martin, een enorme multi-dimensionale wereld en een veelheid van draden ala Erikson, of gedetailleerde beschrijvingen van de slag die koppelen aan mij vergeten Realms.
    ...
    Ik was het lezen van de vaak onweerstaanbare verleiding van przekartkowania pagina's om te zien wat er gebeurt met mijn favoriete held.
    ...
    een boek kan ik in goed geweten aanbevelen aan alle fans van het genre
    Pełna opinia dostępna na lubimyczytac.pl/ksiazka/242437/wojny-zywiolow-przebudzenie-ziemi-udreczeni/opinia/25012707
    Original text
    Laatst bewerkt door vBET; 20-03-15 in 21:09.

  10. #10
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Text automatically translated from: Polish to: Dutch
    Translated text
    Voor diegenen die geïnteresseerd zijn in poëzie van de auteur van de fantasy-serie "war of de elementen"

    Nice lezing
    Original text

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •