vergeet het maar boven de
Ik hoop dat met extra / vbseo_sitemap / data-URL
mijn sitemap kan indexeren snel te
bedankt
vergeet het maar boven de
Ik hoop dat met extra / vbseo_sitemap / data-URL
mijn sitemap kan indexeren snel te
bedankt
thread niet vertalen in sitemap
<priority> 0,5404 </ prioriteit>
<lastmod> 2010-03-29T03: 23:59 +00:00 </ lastmod>
<changefreq> maandelijkse </ changefreq>
</ Url>
-
<url>
-
<priority> 0,5404 </ prioriteit>
<lastmod> 2010-03-29T03: 23:59 +00:00 </ lastmod>
<changefreq> maandelijkse </ changefreq>
</ Url>
moet worden als deze
zou het?
Laatst bewerkt door vBET; 29-03-10 in 14:46. Reden: gecorrigeerd bbcode
Eerste van alle gelieve een keuze te maken welk type van de links die u wilt gebruiken - SEO of language =. U geïntegreerde zoals voor SEO-links en vragen voor taal= type. Als u de taal-parameter in uw links, dan dient u UW INTEGRATIE - je hebt het mis. Beschrijving duidelijk geeft tips voor stand types van links.
Over URL vertaling - zoals we al uit het hoofd - voor prestaties reden waarom we niet vertalen URL's in sitemap op dit moment en zal waarschijnlijk niet in de toekomst.
Laatst bewerkt door vBET; 31-03-10 in 14:38. Reden: typo
performance is het belangrijk
en seo belangrijker
bedankt
Ik heb hetzelfde probleem, als ik kan de laatste regel dan is mijn sitemap te krijgen doorgestuurd naar hoofdpagina.
Om precies te zijn - ik moest dit commentaar:
te maken sitemap werk (en niet doorgestuurd naar hoofdpagina). Maar nadat ik keek vbenterprisetranslator_seo.php content te voegen dat het alleen doorverwijst naar de juiste (bijv. / nl /) links.# RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
# RewriteCond% {REQUEST_FILENAME}!-D
# RewriteCond% {REQUEST_FILENAME} ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | beelden) /
# $ RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
Laatst bewerkt door meto; 03-04-10 in 22:04.
Integratie code was opnieuw geoptimaliseerd. Zie eerste bericht voor een nieuwe code.
hello,
Ik heb uitgeschakeld vertaling voor een aantal forums, die zijn voor onze lokale jongens die gebruik maken van alleen in het Engels, maar ik denk dat sitemap is gemaakt voor andere talen ook Hoe kan ik een andere taal creatie uit te schakelen voor specifieke forums?
Probeer dit (niet getest):
Zet vBET extra integratie-code in van als blok:
Natuurlijk zet je genegeerd forum-id's zijn erPHP Code:
$ignoredForums = array('FORUM_ID', 'FORUM_ID');
if (!in_array($threadrow['forumid'] , $ignoredForums)) {
HERE vBET ADDITIONAL INTEGRATION CODE
}
Laat het ons weten heeft het te helpen.