Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 5 van 8 FirstEerste ... 34567 ... LaatsteLast
Resultaten 41 naar 50 van 73

Onderwerp: Sitemap Generator-integratie

Text automatically translated from: German to: Dutch
    Translated text
    Het is echt heel moeilijk te begrijpen, Engels is niet mijn moedertaal. En helaas, haar Engels is niet de beste.

Ik geef ze het originele bestand, dan is het mogelijk dat ze vervangen de relevante dingen?

dank u
    Original text

edit:
    uploaden op je forum werkt niet!
    PHP |? <Php /****************** - Anoniem - ZzhbFuTT - Pastebin.com
    Laatst bewerkt door wowglider.de; 20-06-10 in 14:35.

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Je gaf ons je originele sitemap generator bestand - we hebben dit niet nodig.

Als Google niet kan downloaden van uw Sitemap Generator-bestanden, hen het meest waarschijnlijk dat betekent dat je het mis hebt. Htaccess-bestand. Geef ons is de inhoud te controleren. Je kunt gewoon plakken in post in CODE bbcode, of gewoon plak het in de post.

Over integratie te sitemap generator. Ik begrijp dat u moeite met het begrijpen van Engels en Google vertalingen zijn niet altijd perfect zijn. Neem gewoon braak integratie instructies zonder dat een van onze code te veranderen. Het betekent - net paste code, die gaven we in de beschreven plaats. Niets meer. Je had code in de juiste plaats, maar het was niet onze integratie code - het was veranderd. Niet alle wijzigingen. Zet onze integratie-code in de juiste plaats - je hebt precies beschreven waar deze te plaatsen. Ook vergeet dan niet om de code van uw taal te verwijderen uit talen array.

Gelieve braak instructies en als je problemen hebt met enkele stap - vertel precies welke stap van integratie je niet begrijpen - we zullen het precies beschrijven aan u

Houdt u er rekening mee dat we ook aandacht integratie service aan te bieden voor $ 30 - in dat geval doen wij er alles voor u op uw server. Maar ... Ons forum online ondersteuning is gratis en sitemap generator integratie:
    1. Is niet nodig
    2. Is echt gemakkelijk - gewoon beginnen bij het begin en gaat stap voor stap.

Dus we raden u aan om dit zelf verwerken en antwoorden op eventuele vragen te bieden. Als u niet begrijpt een deel van de integratie-instructies - gelieve punt is het en we zullen beschrijven voor u
    Doe je niet begrijpt waar onze integratie-code zetten?
    Doe je niet begrijpt welke code te plakken?
    Doe je niet begrijpt dat je precies plakken en doe nog geen wijzigingen in onze integratie code?
    Beschrijf wat er werkelijk de oorzaak van uw probleem. Wat houdt je te doen deze integratie?

We wachten op je. Htaccess de inhoud en vragen als u nog
    Laatst bewerkt door vBET; 20-06-10 in 15:01.

Google kan mijn sitemaps te downloaden, dat is niet het probleem, het probleem is dat ik weet niet hoe het. Php edit omdat ik het zo begrijp ik na het lezen van uw "tutorial".

Ik hoef alleen maar de werkende. php en alles zal in orde.

Ik heb hem nu aan het werk, maar het gewoon extra draad pagina's, de laatste stap te maken i dont understand, dat is hoe het nu kijken:

edit:
    ook de code ding niet werkt omdat de te lang: http://pastebin.com/bfrF78E7
    Laatst bewerkt door wowglider.de; 20-06-10 in 15:11.

OK zo. Als je nu hebt bevestigd voor de eerste pagina's die u kunt het werkt voor alle pagina's in twee stappen:
    1. Verwijder deze extra code die u hebt toegevoegd en zet het op slechts 2 regels code hieronder - in het dichtstbijzijnde for lus. Aan het begin van deze lus. Dus zoals het is beschreven in de handleiding van het net VOOR deze lijn (die nu is in de eerste regel code in de lus en u zult onze code hem voorgelegde):
    Code:
    $vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls(
    2. Wanneer u voor het eerst deel te doen dan verandering in onze aanvullende code dit:
    Code:
    $currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, 1, $archived) . '&amp;language=';
    Om deze:
    Code:
    $currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, $p, $archived) . '&amp;language=';
    Dus in principe je gewoon wijzigen 1 naar $ P - Net zoals beschreven in de handleiding

Gelieve te bevestigen deed het helpen en vraag om meer informatie als je nog nodig hebt ons advies - wij helpen u graag
    Laatst bewerkt door vBET; 20-06-10 in 17:13.

Uw Engels is vreselijk, je dingen zeggen, maar je betekenis is andere. Ik vond een oplossing door te kijken naar andere threads, maar bedankt voor je hulp.

Misschien kan ik anderen helpen:
    Code:
    //additional code  
    $alanguages = array ('af','sq','ar','be','bg','ca','zh-CN','hr','cs','da','nl','en','pl','et','tl','fi','fr','gl','el','iw','hi','hu','is','id','ga','it','ja','ko','lv','lt','mk','ms','mt','no','fa','pt','ro','ru','sr','sk','sl','es','sw','sv','zh-TW','th','tr','uk','vi','cy','yi');  
    if(!$archived) {  
      $strlenhost = strlen($vbseo_vars['bburl']."/");  
      $currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, $p, $archived); 
      $currentthreadurl_before = substr($currentthreadurl,0,$strlenhost); 
      $currentthreadurl_after = "/".substr($currentthreadurl,$strlenhost); 
      $lastpost =& $threadrow['lastpost']; 
      $vbseo_stat['t'] += sizeof($alanguages); 
      foreach($alanguages as $language) {  
        vbseo_add_url($currentthreadurl_before.$language.$currentthreadurl_after, $prior, $lastpost, $freq);  
      }  
    }    
    //end additional code  

for($p=1; $p<=$totalpages; $p++)
        			{
        			$vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls(  //this was already in there!
        				vbseo_url_thread($threadrow, $p, $archived),
    En een ander ding, aangezien ik uw add-on toegevoegd mijn sitemap Schepper wont maken urllist.txt! -> Text Format File urllist.txt (0.00Kb)
    Laatst bewerkt door wowglider.de; 22-06-10 in 00:00.

is deze code nu goed?

Quote Oorspronkelijk geplaatst door wowglider.de View Post
    Misschien kan ik anderen helpen:
    Code:
    //additional code  
    $alanguages = array ('af','sq','ar','be','bg','ca','zh-CN','hr','cs','da','nl','en','pl','et','tl','fi','fr','gl','el','iw','hi','hu','is','id','ga','it','ja','ko','lv','lt','mk','ms','mt','no','fa','pt','ro','ru','sr','sk','sl','es','sw','sv','zh-TW','th','tr','uk','vi','cy','yi');  
    if(!$archived) {  
        vbseo_add_url($currentthreadurl_before.$language.$currentthreadurl_after, $prior, $lastpost, $freq);  
      }  
    }    
    //end additional code  

{
        			$vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls(  //this was already in there!
    En een ander ding, aangezien ik uw add-on toegevoegd mijn sitemap Schepper wont maken urllist.txt! -> Text Format File urllist.txt (0.00Kb)
    Uw code is nog steeds fout. Gelieve te corrigeren en te bevestigen heb je nog steeds probleem met de txt-formaat hebben. Zie gecorrigeerd onderstaande code

Code:
        			{
    //additional code  
    if(!$archived) {  
      }  
    }    
    //end additional code  
        			$vbseo_stat[$archived?'at':'t'] += vbseo_add_2urls(  //this was already in there! - That is why we wrote to put our code BEFORE this line
    Laatst bewerkt door vBET; 22-06-10 in 22:27.

Text automatically translated from: German to: Dutch
    Translated text
    Dank je wel! Het werkt nu blijkbaar! Zij moeten produceren de code juist post in deze draad:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html
    Original text

zijn nog steeds niet goed werkt:
    Soms gebeurt dit:
    <url>
    <loc> http://wow.glider-forum.de/hardware/19912-mich-beraten-% 5Bneuer-pc% 5D-3.html </ loc>
    <priority>1216154741</ Prioriteit>
    <lastmod> </ lastmod>
    <changefreq> dagelijks </ changefreq>
    </ Url>

U kunt hier kijken voor jezelf
    http://wow.glider-forum.de/sitemap_index.xml.gz

heres de vbseo_sitemap_functions:
    PHP |? <Php /****************** - Anoniem - 7U8a6kXp - Pastebin.com

foto's:
    imageshack album - 2 beelden
    Laatst bewerkt door wowglider.de; 23-06-10 in 14:16.

Quote Oorspronkelijk geplaatst door wowglider.de View Post
    zijn nog steeds niet goed werkt:
    Soms gebeurt dit:
    <url>
    <loc> http://wow.glider-forum.de/hardware/19912-mich-beraten-% 5Bneuer-pc% 5D-3.html </ loc>
    <priority>1216154741</ Prioriteit>
    <lastmod> </ lastmod>
    <changefreq> dagelijks </ changefreq>
    </ Url>

U kunt hier kijken voor jezelf
    http://wow.glider-forum.de/sitemap_index.xml.gz

heres de vbseo_sitemap_functions:
    PHP |? <Php /****************** - Anoniem - 7U8a6kXp - Pastebin.com

foto's:
    imageshack album - 2 beelden
    Laatst bewerkt door vBET; 23-06-10 in 17:40.

Pagina 5 van 8 FirstEerste ... 34567 ... LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •