Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 2 van 6 FirstEerste 1234 ... LaatsteLast
Resultaten 11 naar 20 van 52

Onderwerp: vBSEO integratie

Junior Member

Text automatically translated from: Polish to: Dutch
    Translated text
    In het begin was het een fundamenteel herschrijft van de lighttpd vBSEO ziet er als volgt uit:

Code:
    $HTTP["host"] == "DOMENA" {
    server.document-root = "SCIEZKA DO /HTML/"
    url.rewrite-once = (
    "^/(sitemap.*\.(xml|txt)(\.gz)?)$" => "/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1",
    "^(/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images|customavatars)/.*)$" => "$1",
    "^(/favicon\.ico|/robots\.txt|.*clear\.gif)$" => "$1",
    "^/(.+)\?(.*)$" => "/vbseo.php?$2",
    "^/(.+)$" => "/vbseo.php"
    )
    }
    Ik keek dit forum en op dit moment HELE herschrijft ziet er als volgt uit:
    Code:
    $HTTP["host"] == "SCIEZKA DO STRONY" {
    server.document-root = "SCIEZKA DO /HTML/"
    url.rewrite-once = (
    "^/(sitemap.*\.(xml|txt)(\.gz)?)$" => "/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1",
    "^/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=",
    "^/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=$2",
    "^(/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images|customavatars)/.*)$" => "$1",
    "^(/favicon\.ico|/robots\.txt|.*clear\.gif)$" => "$1",
    "^/(.+)\?(.*)$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?$2",
    "^/(.+)$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php"
    )
    }
    Uiteraard werkt niet - geeft een blanco pagina bij de ingang van de index werkt alleen in het Pools forum.php rest van de krzaczy

Bij voorbaat dank voor steun,
    Yours.
    Original text

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar

Translated text
    Wat is het adres om je forum? - Ik moet weten of het forum een subdirectory gebruikt in het adres, en ja, wat
    Original text

Junior Member

Hi,

Geplaatst op via PM

Met vriendelijke groet

Translated text
    Ik zie dat de ontbrekende '/' aan het einde van de regels. Gebruik deze:
    PHP Code:
    $HTTP["host"] == "PATH TO FORUM" {
    server.document-root "PATH TO /HTML/"
    url.rewrite-once = (
    "^/(sitemap.*\.(xml|txt)(\.gz)?)$" => "/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1",
    "^/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/",
    "^/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2",
    "^(/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images|customavatars)/.*)$" => "$1",
    "^(/favicon\.ico|/robots\.txt|.*clear\.gif)$" => "$1",
    "^/(.+)\?(.*)$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php?$2",
    "^/(.+)$" => "/vbenterprisetranslator_seo.php"
    )

Original text

Junior Member

Translated text
    Helaas, met / zonder - werkt niet op dezelfde manier het zich gedraagt.

Misschien is deze code moet worden voorafgegaan door vBSEO regel?
    Original text

Quote Oorspronkelijk geplaatst door precylnet View Post
    Translated text
    Helaas, met / zonder - werkt niet op dezelfde manier het zich gedraagt.

Misschien is deze code moet worden voorafgegaan door vBSEO regel?
    Original text
    Translated text
    Nee - vBSEO regel kan niet worden daarvoor. Ze zijn niet langer nodig - vBET redirects eronder te vBSEO. Alstublieft, een beetje geduld - przyglądnę zich aan deze aanpak en op wat er gebeurt in vbenterprisetransaltor_seo.php bestand (het kan elk zminenych geven).

EDIT:
    Je forum is nu uitgeschakeld, dus ik kan niet helemaal zeggen wat er gebeurt. De pagina met de boodschap correct vertaald en stuurde me een 2e adres in de PM is verkeerd (in plaats forum.php moet / forum / worden) - de patch ook en het werkt goed met vertalingen. Weet je zeker dat het nog steeds een probleem, of misschien die regels juist zijn?
    Original text
    Laatst bewerkt door vBET; 26-04-10 in 03:34.

Junior Member

Translated text
    Hi,

Blijft een probleem, informatie over de LP.

Yours.
    Original text

Quote Oorspronkelijk geplaatst door precylnet View Post
    Translated text
    Hi,

Blijft een probleem, informatie over de LP.

Yours.
    Original text
    Je erheen gaat.

Banned

Smile VBSEO integratie

Ik heb de gratis versie op mijn test vb3.8 forum werkt prima en wil dit graag kopen voor de VB4.02 belangrijkste forum waar vBSEO is geïnstalleerd.

Een van de onderwerpen merkte ik is dat je nodig hebt homepage aliaises ingesteld op blanco terwijl ik op dit moment forum / index.php en forum / index.php? als het CMS is in het domein wortel en het forum is in de www-example-com/forum directory.

Het is erg makkelijk om het te verknallen vBSEO en plugins dan allemaal zo vallen over het forum hebben ...

Waarom zijn de aliaises leeg? - Je gebruikt vBSEO hier en hebben het portaal in de wortel - wat zijn uw instellingen?

Proost

roy

Zijn de precieze integratie instructies hier, zodat we kunnen bekijken voordat downloaden?

Quote Oorspronkelijk geplaatst door roymogg View Post
    Ik heb de gratis versie op mijn test vb3.8 forum werkt prima en wil dit graag kopen voor de VB4.02 belangrijkste forum waar vBSEO is geïnstalleerd.

Een van de onderwerpen merkte ik is dat je nodig hebt homepage aliaises ingesteld op blanco terwijl ik op dit moment forum / index.php en forum / index.php? als het CMS is in het domein wortel en het forum is in de www-example-com/forum directory.

Het is erg makkelijk om het te verknallen vBSEO en plugins dan allemaal zo vallen over het forum hebben ...

Waarom zijn de aliaises leeg? - Je gebruikt vBSEO hier en hebben het portaal in de wortel - wat zijn uw instellingen?

Proost

roy

Zijn de precieze integratie instructies hier, zodat we kunnen bekijken voordat downloaden?
    Houdt u er rekening mee dat homepage aliassen zijn NIET meer hoeft te worden leeg - het is sinds enkele versies terug

Als u nog steeds dergelijke informatie te zien in elke plaats op die forum - geef ons link en we zullen corrigeren

Pagina 2 van 6 FirstEerste 1234 ... LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •